ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر هیجان انگیز Just Cause 4 با محوریت رانندگی [تماشا کنید]

جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Just Cause 4 به شرح خصوصیات و ویژگی‌های جذاب این بازی می‌پردازد. بازی در شهری به نام Solis در آمریکای جنوبی روایت می‌شود. برای طراحی این جزیره از طبیعت ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Just Cause 4 به شرح خصوصیات و ویژگی‌های جذاب این بازی می‌پردازد.

بازی در شهری به نام Solis در آمریکای جنوبی روایت می‌شود. برای طراحی این جزیره از طبیعت کشورهایی مانند پرو، بولیوی و آرژانتین الهام گرفته شده و به لطف موتور گرافیکی Apex شاهد حضور بیشترین جزئیات در بزرگ‌ترین محیط حاضر در این سری بازی‌ها خواهیم بود.

مکان‌های دیدنی و شاخص بسیار زیادی در بازی وجود دارند که بتوانید در آن‌ها به اکتشاف بپردازید. از جنگل‌های سرسبز و بارانی تا محیط‌های شهری شلوغ و غارهای عمیق و پر پیچ خم. هر محیط مختلف در بازی دارای سبک زندگی مختلف، سازه‌ها و گونه‌های متنوع حیوانی است. اما پشت تمام این زیبایی‌های طبیعی هیولایی در قالب آب و هوا خوابیده است که ناگهان می‌تواند خرابی‌های جبران ناپذیری بوجود آورد.

این تغییرات آب و هوایی که بصورت گردباد، رعد و برق یا طوفان شن نمایان می‌شوند یک منبع ناشناخته دارند که یکی از اهداف ریکو نابود کردن آن و بازگرداندن آرامش به جزیره است. در این حین ریکو خود را در مواجهه با یکی از بزرگ‌ترین ارتش‌های خصوصی دنیا یعنی The Blank Hand می‌بیند که حق استفاده از تمام منابع طبیعی جزیره را در اختیار دارند.

علاوه بر مبارزه با این ارتش برای خلع قدرت از آنان، ریکو تلاش می‌کند تا پس از پیدا کردن اسرار مربوط به گذشته پدر خود، اتهامات علیه او را پاک کند. از همین رو، تمام شخصیت‌هایی که در بازی با آنان مواجه می‌شوید یا ماموریت‌های کوچک و بزرگی که پیش رویتان قرار می‌گیرد.

درنهایت ختم به تقابل با گروهک Blank Hand می‌شود. پیش از این نیز ویدیو سینماتیک کوتاهی برای بخش داستانی بازی منتشر شده بود که جزئیات بیشتری از آن را توضیح می‌دهد.

سیستم گیم پلی بازی مجموعه‌ای از تمام مکانیزم‌های بهبود یافته و مورد علاقه کاربران است تا تجربه‌ای منحصر به فرد برای آن‌ها بوجود آید. برای مثال، قلابی که به دست ریکو متصل است قابلیت‌های مختلف شخصی سازی دارد و می‌توانید از آن در موقعیت‌های مختلف زیادی استفاده کنید.

جاست کاس 4 در تاریخ 4 دسامبر برای کامپیوترهای شخصی، PS4 و اکس باکس وان منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Arash Hashemi
    Arash Hashemi | ۲۶ آبان ۱۳۹۷

    اگه آنلاین هم داشته باشه فکر کنم خیلی موفق بشه یا حتی بتل رویال

  • s.s.b
    s.s.b | ۲۶ آبان ۱۳۹۷

    مثل همیشه منبع یادتون رفت

مطالب پیشنهادی