ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست سرعت هواوی میت 20 پرو و گوگل پیکسل 3 ایکس ال [تماشا کنید]

یک تست سرعت گوشی جدید هفته‌ی گذشته از طرف Speed Test G منتشر شد که در آن بهترین جنبه‌های تست سرعت‌های اصولی و قدیمی با جنبه‌های مهم مربوط به بنچمارک‌ها ادغام شده تا به ایجاد ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

یک تست سرعت گوشی جدید هفته‌ی گذشته از طرف Speed Test G منتشر شد که در آن بهترین جنبه‌های تست سرعت‌های اصولی و قدیمی با جنبه‌های مهم مربوط به بنچمارک‌ها ادغام شده تا به ایجاد معیاری جدید برای سرعت واقعی تلفن‌های هوشمند اندرویدی دست پیدا کنیم.

از آنجایی که اپلیکیشن‌ها به صورت مستقل و بدون ترکیب با اپلیکیشن Speed Test G قرار گرفته‌اند، باید ابتدا روی حافظه بارگذاری و نصب شوند. سپس اپلیکیشن‌های بارگذاری شده دستور‌های مربوط به CPU و GPU یا پردازنده‌ی گارفیکی را انجام می‌دهند. بخش اول مربوط به ارزیابی سرعت است و بخش دوم درست مثل ارزیابی‌های مربوط به بنچمارک است.

مسابقه‌ی تست سرعتی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، بین دو تلفن هوشمند پرچمدار یعنی هواوی میت 20 پرو و پیکسل 3 ایکس ال برگزار شده است. گوشی چینی از چیپست کایرین 980 با چهار هسته Cortex-A76 (در ترکیب 2+2) استفاده می کند و این چهار هسته در کنار ۸ گیگابایت رم و پردازنده‌ی گرافیکی Arm Mali-G76MP10 قرار گرفته است.

پیکسل 3 ایکس ال آمریکایی از چیپست اسنپدراگون 845 بهره می‌برد که دارای چهار هسته‌ی Cortex-A75 است و این چهار هسته در کنار ۴ گیگابایت رم و پردازنده‌ی گرافیکی کوالکام آدرنو 630 قرار گرفته است.

چین در مقابل آمریکا، هواوی در برابر گوگل، کایرین در برابر اسنپدراگون، ۴ گیگابایت در مقابل ۸ گیگابایت، کورتکس A75 در مقابل کورتکس A76، پردازنده‌ی گرافیکی مالی در برابر پردازنده‌ی آدرنو.

رقابتی که روی کاغذ نزدیک به نظر می‌رسد اما یقینا یک برنده خواهد داشت. اینکه ببینید کدام تلفن هوشمند برنده‌ی این مسابقه‌ی جذاب می‌شوند، کافیست ویدیوی زیر را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آریا
    آریا | ۴ آذر ۱۳۹۷

    اینه اسنپدراگون. با 4 گیگ رم کمتر کایرین رو پوکوند

    • آریا
      آریا | ۵ آذر ۱۳۹۷

      اون اولش هم که هواوی زودتر لود میکرد به خاطر رم دو برابرش بود

  • HOSSIEN SHIRZADI
    HOSSIEN SHIRZADI | ۴ آذر ۱۳۹۷

    تفاوت gpu های مالی و آدرنو اینجا مشخص شد
    از لحاظ سرعت میت برتره ولی از لحاظ گرافیکی چه گوشی های با چیپ کایرین چه نسخه اگزینوس پرچمدارهای سامسونگ ضعیف عمل میکنن

  • sirghost
    sirghost | ۴ آذر ۱۳۹۷

    فقط پبکسل

مطالب پیشنهادی