ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تغییر تنظیمات Recycle Bin
تکنولوژی

آپدیت ویندوز 10 نسخه‌ی 1809 ویندوز مدیا پلیر را با مشکل مواجه می‌کند

مایکروسافت اخیرا چند آپدیت پیوسته برای ویندوز 10 نسخه‌ی 1809 عرضه کرده تا بتواند برخی از مشکلات موجود در این سیستم عامل را برطرف نماید. ولی به نظر می‌رسد با یکی از این به روزرسانی‌ها ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

مایکروسافت اخیرا چند آپدیت پیوسته برای ویندوز 10 نسخه‌ی 1809 عرضه کرده تا بتواند برخی از مشکلات موجود در این سیستم عامل را برطرف نماید. ولی به نظر می‌رسد با یکی از این به روزرسانی‌ها مدیا پلیر در ویندوز 10 دچار مشکلاتی می‌شود.

مایکروسافت این موضوع را تایید کرده گفته که با استفاده از آخرین آپدیت، نوار پایینی مدیا پلیر که وظیفه‌ی نشان دادن بخش مورد نظر از اجرای فایل‌های صوتی و تصویری را دارد دچار مشکل می‌شود. این مشکل بعد از نصب آپدیت KB4467708 روی ویندوز 10 نسخه‌ی 1809 (آپدیت ماه اکتبر ۲۰۱۸) اتفاق می‌افتد:

بعد از نصب این آپدیت، کاربران امکان استفاده از Seek Bar (نوار پایینی مدیا پلیر) در هنگام پخش برخی از فایل‌های صوتی و تصویری را ندارند. مایکروسافت در تلاش است تا با عرضه‌ی آپدیتی جدید این مشکل را حل کند.

علاوه بر مدیا پلیر برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که برخی دیگر از اپلیکیشن‌های انحصاری ویندوز هم دچار مشکلاتی هستند. یکی از این اپلیکیشن‌ها نوت پد است. مایکروسافت وجود این مشکلات را تایید کرده و همچنین اذعان داشته که نسبت به وجود این مشکلات آگاه است و به زودی برای حل همه‌ی آن‌ها نسبت به عرضه‌ی آپدیت‌هایی جدید اقدام خواهد کرد.

شرکت آمریکایی زمان دقیقی برای عرضه‌ی آپدیت‌های بعدی اعلام نکرده اما با توجه به آپدیت‌های پیاپی مایکروسافت برای حل مشکلات به روزرسانی بزرگ ماه اکتبر ۲۰۱۸، به نظر می‌رسد زمان زیادی تا حل این مشکلات باقی نمانده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی