ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آقایان بیشتر از خانم‌ها موبایل شریک زندگی خود را چک می‌کنند

پژوهشگران با انجام یک پروژه تحقیقاتی جدید متوجه شدند که آقایان بیشتر از خانم‌ها تلفن هوشمند و پروفایل های شبکه‌های اجتماعی شریک زندگی خود را چک می‌کنند. محققان برای پژوهش جدیدشان، به بررسی این مسئله میان ۱۷۰۰ ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

پژوهشگران با انجام یک پروژه تحقیقاتی جدید متوجه شدند که آقایان بیشتر از خانم‌ها تلفن هوشمند و پروفایل های شبکه‌های اجتماعی شریک زندگی خود را چک می‌کنند.

محققان برای پژوهش جدیدشان، به بررسی این مسئله میان ۱۷۰۰ فرد آمریکایی که ۱۸ تا ۳۵ سال سن دارند، پرداختند و موفق شدند که آمار جالبی در این مورد بدست آورند.

بر اساس این آمار، خانم‌ها بسیار راحت‌تر از آقایان گوشی خود را در اختیار پژوهشگران قرار می‌دهند و آقایان سخت‌تر راضی می‌شوند که تلفن هوشمندشان را در اختیار دیگران قرار دهند. شاید بدین دلیل باشد که خانم‌ها بهتر می‌توانند مسئله‌ی خطرناکی در گوشی شریک زندگیشان پیدا کنند.

آنچه در بطن این تحقیق نمایان می‌شود، میزان نفوذ تلفن های هوشمند به زندگی ماست. اکنون گوشی‌ها به جزئی اساسی از زندگی روزانه ما بدل شده‌اند چرا که ۲۴ ساعته در نزدیکترین حالت ممکن به ما قرار دارند و لحظه‌ای نیست که از انها استفاده نکنیم.

بر اساس آمار بدست آمده ۷۰ درصد داوطلبین مرد، به گوشی شریکشان نفوذ کرده‌اند، در حالی است که تنها ۴۰ درصد خانم‌ها چنین رفتاری را پیش گرفته اند. علاوه بر این ۴۰ درصد آقایان بدون اجازه چنین کاری کرده‌اند اما تنها ۲۴ درصد خانم‌ها، رضایت شریکشان را جلب نکرده‌اند.

جالب اینجاست که ۵۰ درصد آقایان پسورد گوشی شریک زندگی خود را بلدند اما تنها ۳۳ درصد خانم‌ها مطلعند همسر یا نامزدشان چه رمز عبوری برای موبایل هوشمندشان انتخاب کرده‌اند.

از آمار جالب دیگر می‌توان به این مطلب اشاره کرد که دو از سه کاربر این تحقیق مستقیماً سراغ اپلیکیشن واتس‌اپ رفتند تا پیغام های شریکشان را چک کنند و ۱ نفر از هر ۳ مرد این پژوهش سراغ آلبوم عکس گوشی همسر یا نامزدشان رفتند.

تقریباً ۵۰ درصد آقایان سراغ شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام شریکشان رفتند. این در حالی است که تنها ۲۹ درصد خانم‌ها چنین کاری کردند. بطور کلی ۵۰ درصد افراد از نفوذ به گوشی شریکشان ناراحت شدند و موضوع ناخوشایندی در تلفن هوشمند آنها پیدا کردند. پس نتیجه می‌گیریم اگر بخواهیم از زندگیمان لذت ببریم بهتر است سراغ گوشی شریک زندگیمان نرویم. نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • پوریا ماندگار
    پوریا ماندگار | ۵ آذر ۱۳۹۷

    پس نتیجه می‌گیریم اگر بخواهیم از زندگیمان لذت ببریم بهتر است سراغ گوشی شریک زندگیمان نرویم. نظر شما چیست؟ مخالف : طرف زنش یا شوهرش داره خیانت میکنه نگا نکنی ول کنی که زندگیت خوب باشه ؟ اون زندگی رو باید شخم زد

  • mehdi.g261@gmail.com
    mehdi.g261@gmail.com | ۵ آذر ۱۳۹۷

    نتیجه تقریبا درست:همه به یه شکلی در حال خیانت هستند

    • zitanix
      zitanix | ۶ آذر ۱۳۹۷

      تو ایران

مطالب پیشنهادی