ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اطلاعات ضد و نقیص از قیمت 57 میلیونی پژو 206 تیپ 2

بسیاری از خودروسازان به دلیل زیان‌دهی اخیر، قادر به پرداخت معوقات خود به قطعه ‌سازان نبوده‌ اند که این امر، مشکلات زیادی را برای صنعت قطعه ‌سازی به وجود آورده است. در حالی که اخبار ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

بسیاری از خودروسازان به دلیل زیان‌دهی اخیر، قادر به پرداخت معوقات خود به قطعه ‌سازان نبوده‌ اند که این امر، مشکلات زیادی را برای صنعت قطعه ‌سازی به وجود آورده است.
در حالی که اخبار ضد و نقیض در خصوص تصویب افزایش رسمی قیمت خودروهای زیر 45 میلیون تومان سابق به گوش می رسد، ایران خودرو بصورت چراغ خاموش در حال افزایش  قیمت محصولات خود است. این در حالی است که هنوز نه شورای رقابت و نه مسئولین وزارت صنعت مجوزی در این خصوص صادر نکرده اند و یا اگر کرده اند بصورت رسمی منتشر نشده است.

قیمت پژو 206 تیپ 2

هنوز ابلاغ رسمی در مورد افزایش قیمت انواع خودروهای داخلی اعمال نشده اما قیمت پژو 206 تیپ 2 که اخیراً خبر آن مطرح شده به صورت دستوری صادر شده است.
چند روزی است که افزایش غیر رسمی پژو 206 تیپ 2 در بازار مطرح شده اما هنوز شرکت ایران خودرو در این رابطه واکنشی نشان نداده است. براساس اخبار گویا طبق جدیدترین دعوتنامه های صادر شده از جانب ایران خودرو، قیمت پژو 206 تیپ 2 به صورت رسمی 57 میلیون تومان اعلام شده و باید مشتریان بر مبنای این عدد تکمیل وجه‌ های خود را انجام دهند. این در حالی که پیش از این قیمت این خودرو 36 میلیون و 280 هزار تومان بوده است.
کسب اطلاع از نمایندگی های ایران خودرو نشان می‌ دهد هنوز ابلاغ رسمی در مورد افزایش قیمت انواع خودروهای داخلی اعمال نشده اما دعوتنامه ای که اخیراً خبر آن مطرح شده به صورت دستوری صادر شده است. به نوعی مشتری خواسته با پرداخت هزینه بیشتری خودروی خود را زودتر از موعد تحویل بگیرد.

حال مشخص نیست که ایران خودرو به دلیل عدم مواجه با مواخذه نهاد های مرتبط چنین توضیحاتی را ارائه کرده است یا تصمیم نهایی در رابطه با قیمت جدید پژو 206 اتخاذ نشده است اما آنچه واضح است اینکه قیمت 57 میلیونی پژو 206 تیپ دو، قرابت زیادی با موضوع قیمت گذاری در حاشیه بازار (پنج درصد قیمت کمتر نسبت به قیمت بازار آزاد) دارد و چنین موضوعی به خودی خود نشان می دهد که مدیران ایران خودرو نیز مانند بسیاری از همکارانشان به پذیرفته شدن این خواسته از سوی مسئولان امر خوش بینند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza rajabi
    reza rajabi | ۸ آذر ۱۳۹۷

    اصلا مگه میشه 36 میلیون بشه 57 میلیون طرف فکر می کرده پیش فروش 18 میلیون داده باید 18 میلیون دیگه بده الان باید 39 میلیون دیگه بده از کجاب باید اون 21 میلیون دیگه رو بیاره بده؟ ایربک و ای بی اس و هم که می خوان حذف کنند انشالا که همه انصراف می دن و این خودرو سازها ورشکست می شن این بی شرف ها نمی دونند اگه این قیمت کنند اون بدبختی که نداره نمی تونه بخره باید انصراف بده و اون دلال تحویل می گیره و باز می بره بالاتر قیمت ها رو؟

  • Ostad fariborz
    Ostad fariborz | ۶ آذر ۱۳۹۷

    امروز ۵ درصد زیر قیمت بازار بفروشن ،فردا بازم میان تولید نمیکنن قیمت بازار که بالا رفت میگن ،قیمت اینه ،دوباره چندین میلیون میبرن بالا و این چرخه هیچوقت متوقف نمیشه.در اواخر دولت این کذاب شاهد قیمت ۱۰۰ تومنی این اشغالها خواهیم بود.از من گفتن فرار کنید از این ویرانه

مطالب پیشنهادی