ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

اکانت توییتر تقلبی ولادیمیر پوتین با فالوور میلیونی بعد از ۵ سال بسته شد

بعد از پنج سال فعالیت، اکانت تقلبی ولادیمیر پوتین با بیش از ۱ میلیون دنبال کننده بسته شد. توییتر روز گذشته اعلام کرد که از دولت روسیه به این شبکه اجتماعی خبر رسیده که ولادیمیر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

بعد از پنج سال فعالیت، اکانت تقلبی ولادیمیر پوتین با بیش از ۱ میلیون دنبال کننده بسته شد.

توییتر روز گذشته اعلام کرد که از دولت روسیه به این شبکه اجتماعی خبر رسیده که ولادیمیر پوتین هیچ صفحه‌ای در این شبکه اجتماعی ندارد و توییتر هم به خاطر قوانین خود در رابطه با اشخاص حقیقی، صفحه ذکر شده را از دسترس خارج کرده است.

این اکانت از سال ۲۰۱۲ مشغول به فعالیت بود و حتی بعضی از رسانه‌ها به اشتباه از توییت‌‌های‌ آن به عنوان منبع در اخبار خود استفاده کرده‌اند. لازم به ذکر است که اکانت منتسب به پوتین هیچ وقت تیک آبی رنگ متعلق به اکانت‌های رسمی اشخاص معروف در توییتر را دریافت نکرد.

ولادیمیر پوتین

در کل، رییس جمهور روسیه بر خلاف اکثر سیاست مداران دنیا علاقه زیادی به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی ندارد و تنها صفحه رسمی نزدیک به او، اکانت رسمی دفتر ریاست جمهوری روسیه در توییتر است.

البته پوتین تنها شخصی شناخته شده‌ای نیست که اکانت تقلبی توییتر او دردسر ساز می‌شود. چندی پیش کاربران توییتر پست‌هایی مشاهده می‌کردند که در آن‌ها ایلان ماسک به تبلیغ یک ارز مجازی می‌پردازد و مقادیری از آن را به صورت مجانی در اختیار کاربران دیگر قرار می‌دهد.

البته بعد از مدتی مشخص شد که پروفایل‌هایی که به پروموت ارز مجازی می‌پردازند، به ایلان ماسک ربطی نداشته و تقلبی هستند. مشابه این اتفاق پس از مدتی برای حساب رسمی G Suite گوگل هم رخ داد. در پاسخ به این مشکلات توییتر اعلام کرد که نظارت خود روی تبلیغات را تقویت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ali Reza
    Ali Reza | ۹ آذر ۱۳۹۷

    بهتره سیاست مدارهای ما هم تویتر رو تحریم کنند، چون منبعش دست دشمن هست

    • فـرزاد
      فـرزاد | ۹ آذر ۱۳۹۷

      بازم ساندیس تاریخ مصرف گذشته دادن دست اینا ؟!

    • enrix
      enrix | ۱۰ آذر ۱۳۹۷

      پس لطفا سیستم عامل اندروید و ios رو کنار بزارید چون اونم دست دشمنه! لطفا کامپیوتری که استفاده میکنید هم کنارا بزارید ! کارت گرافیک نخرید و هزارن چیز دیگه مث هواپیمای بویینگ سوار نشد!اون اسلحه یوزی اسراییلی هم لطفا بگید بریزن دور

    • آریا
      آریا | ۱۰ آذر ۱۳۹۷

      بله .بهتره همین کار رو کنن .تا حداقل تو توییتر از شررشون و طرفداراشون در امان باشیم

مطالب پیشنهادی