ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلیغ جدید تماس گروهی فیس تایم اپل با حضور الویس [تماشا کنید]

آخرین ماه سال میلادی نزدیک است و به همین دلیل اپل تصمیم گرفت تا تبلیغ جدیدی را ایجاد کند که تمرکزش روی تماس گروهی فیس تایم است. این ویژگی در آیفون، اپل واچ و مک ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۹ آذر ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

آخرین ماه سال میلادی نزدیک است و به همین دلیل اپل تصمیم گرفت تا تبلیغ جدیدی را ایجاد کند که تمرکزش روی تماس گروهی فیس تایم است. این ویژگی در آیفون، اپل واچ و مک که از سیستم عامل‌های watchOS 5.1، iOS 12.1 و macOS 10.14.1 استفاده می‌کنند در دسترس قرار دارد.

این کلیپ یک دقیقه‌ای افرادی را نشان می‌دهد که شبیه به الویس پریسلی هستند و آهنگ There's Always Me را می‌خوانند. الویس‌ها با استفاده از تماس گروهی فیس تایم با هم صحبت می‌کنند و در حال خواندن آهنگ هستند.

البته نمی‌توان گفت که افراد درون این تبلیغ آیا به طور همزمان با ۳۲ نفر در حال مکالمه هستند یا نه. این تبلیغ با عنوان «فیس تایم گروهی در آیفون» به پایان می‌رسد.

ویژگی تماس گروهی در فیس تایم، یکی از ویژگی‌هایی به شمار می‌رود که افراد از سال ۲۰۱۰ خواستار آن بودند. یکی از نقاط قوت تماس گروهی در فیس تایم در مقایسه با رقبا این است که چیزی به عنوان «میزبان» وجود ندارد.

به این معنی که همه‌ی افراد فارغ از اینکه شروع کننده‌ی تماس گروهی هستند یا نه، بدون نگرانی بابت از بین رفتن گروه می‌توانند از گروه بیرون بروند و تماس گروهی را ترک کنند. این موضوع چه به صورت صوتی و چه به صورت ویدیویی امکان پذیر است.

فیس تایم گروهی همچنین به طور پویا تشخیص می‌دهد که چه کسانی در حال صحبت هستند و آن‌ها را اصلی ترین صدا‌های دریافتی می‌کند. موضوعی که منجر به از بین رفتن صدا‌های اضافی می‌شود. موضوعی که باید در تماس گروهی بین ۳۲ نفر حتما رعایت شود.

در ادامه می‌توانید کلیپ تبلیغاتی جدید شرکت اپل برای فیس تایم گروهی آیفون با حضور چند الویس پریسلی را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۱۰ آذر ۱۳۹۷

    از فردا سامی و الجی شروع به اسکی میکنند

مطالب پیشنهادی