ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نگان از The Walking Dead به تکن 7 خواهد آمد

در جریان مسابقات جهانی بازی Tekken 7 که دیروز برگزار شد، شاهد اضافه شدن کاراکتر نگان از سری The Walking Dead به این عنوان بودیم. نگان از سبک مبارزه مختص به خود بهره برده و ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

در جریان مسابقات جهانی بازی Tekken 7 که دیروز برگزار شد، شاهد اضافه شدن کاراکتر نگان از سری The Walking Dead به این عنوان بودیم.

نگان از سبک مبارزه مختص به خود بهره برده و اکثر ضرباتش را با استفاده از چوب دستی مشهورش به حریفان وارد می‌کند. Rage Art او هم شباهت زیادی به نحوه مبارزاتش در سری The Walking Dead داشته و حتی یک زمین مبارزه اختصاصی برای او در تکن 7 در نظر گرفته شده است.

البته این شخصیت تنها کاراکتر اضافه شده به تکن 7 نیست و کاراکترهای نام‌آشنایی همچون کریگ ماردوک و آرمور کینگ که پیش از این هم آن‌ها را در نسخه‌های قبلی این فرنچایز ملاقات کرده بودیم، سرانجام و پس از مدت‌ها انتظار به این بازی اضافه خواهند شد.

نگان

نباید از این نکته غافل شد که شخصیت آرمور کینگ با کینگ در فرنچایز تکن تفاوت دارند و این دو در واقع دو فرد کاملا متفاوت هستند. آرمور کینگ مربی شخصیت محبوب کینگ در دنیای تکن بوده و یکی از دوستان نزدیک او محسوب می‌شود.

کریگ ماردوک و آرمور کینگ دشمن‌های اصلی یکدیگر محسوب می شوند و جدال میان این دو باعث شد تا آرمور کینگ در نهایت کشته شود. البته این شخصیت بعد از چند سال غیبت سرانجام در تکن 6 دوباره به این سری بازگشت و حال قرار است تا یکی از گزینه‌های جدید کاربران در تکن 7 باشد.

علاوه بر کاراکتر‌های ذکر شده، قرار است شخصیت دیگری با نام جولیا هم به تکن 7 اضافه شود. بر خلاف آرمور کینگ و مردوک که به زودی در تکن 7 در دسترس خواهند بود، هنوز تاریخ مشخصی برای آغاز حضور جولیا در این عنوان در نظر گرفته نشده است. شب گذشته فینال مسابقات Tekken World Tour 2018 هم برگزار شد که طی یک مسابقه عجیب، یک بازیکن از کره جنوبی با شخصیت پاندا توانست برنده این دوره از رقابت‌ها شود. برای مشاهده مسابقه فینال می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohy
    Mohy | ۱۳ آذر ۱۳۹۷

    عالیه??

مطالب پیشنهادی