ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سینماگراف
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن VIMAGE؛ سازنده سینماگراف های چشم نواز

قبلا در مورد تصاویر سینماگراف و جلوه بی‌نظیری که دارند با هم صحبت کرده بودیم. این روزها به لطف اپلیکیشن‌های مختلف، ساختن تصاویر این چنینی بیشتر از قبل فراگیر شده به طوری که اگر هشتگ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

قبلا در مورد تصاویر سینماگراف و جلوه بی‌نظیری که دارند با هم صحبت کرده بودیم. این روزها به لطف اپلیکیشن‌های مختلف، ساختن تصاویر این چنینی بیشتر از قبل فراگیر شده به طوری که اگر هشتگ cinemagraph# را در اینستاگرام سرچ کنید، هزاران نمونه از این تصاویر جذاب را مشاهده خواهید کرد.

اپلیکیشن VINMAGE که امروز با آن آشنا می‌شوید هم گزینه جدیدیست که برای ساخت سینماگراف به گزینه‌های موجود برای دانلود اضافه شده؛ اپلیکیشنی که شاید در مکانیزم عمل با سایر اپ‌هایی که تست کرده‌اید اندکی تفاوت داشته باشد.

VINMAGE سینماگراف‌هایش را از صفر نمی‌سازد. بلکه تصاویر ساکن شما را با اضافه کردن آیتم‌های متحرک به یک قاب شگفت‌انگیز و چشم‌نواز تبدیل می‌کند. نمونه‌ای از تصاویر ساخته شده با این اپ را در ادامه مشاهده می‌کنید. سینماگراف

زیبا نیست؟ تصویری که به ظاهر هیچ جنبشی از خودش نشان نمی‌دهد، با اضافه شدن یک آیتم متحرک سرشار از طراوت و انرژی شده به طوری که با دیدن بخار پیچ‌دار برخاسته از لیوان می‌توانید گرمای نوشیدنی درونش را احساس کنید.

در VIMAGE تا دلتان بخواهد افکت‌های جور واجور برای ساخت سینماگراف یافت می‌شود. از افکت بخار و دود و بارش باران گرفته تا بال زدن پروانه‌ها و پرندگان زیبا که می‌توانند در گوشه و کنار عکس شما به جست و خیز مشغول شوند.

اما افسوس که در نسخه رایگان از بین 70 مورد فقط به چهار عدد از این افکت‌ها دسترسی دارید. می‌دانم، دلسرد کننده است، ولی اگر ذهن خلاقی داشته باشید با همین چهار افکت هم می‌توانید سینماگراف‌های خیره‌کننده‌ای بسازید.

سینماگراف

نسخه رایگان VIMAGE اگر چه روی خروجی‌هایتان واترمارک می‌اندازد و اجازه ذخیره با رزولوشن کامل را نمی‌دهد، اما از نظر امکانات ویرایشی کم و کسری ندارد. اولین گام در ساخت سینماگراف انتخاب تصویر است که می‌تواند هم از گالری باشد و هم از تصویری که در لحظه با دوربین می‌گیرید.

با بارگذاری عکس، نوبت به ویرایش‌های اولیه می‌رسد. اینجا گزینه‌هایی برای تنظیم کادر و روشنایی و رنگ‌های تصویر در اختیارتان قرار می‌گیرد که شاید در مقایسه با امکانات ابتدایی اینستاگرام هم چنگی به دل نزند، ولی حداقل نیاز شما به استفاده از یک اپ ویرایشگر دیگر را تقریبا به صفر می‌رساند.

سینماگراف

مرحله بعدی کمی جذاب‌تر است. در پنجره Edit Effect امکان ویرایش بخش متحرک تصویرتان را خواهید داشت. به عنوان مثال، اگر افکت مد نظرتان «دود» باشد می‌توانید خصوصیاتی مثل نحوه برخاستن، سرعت، رنگ، ابعاد و روشنایی و کنتراست دود را به دلخواه خودتان تنظیم کنید. خصوصیتی که به ندرت در اپ‌های سازنده سینماگراف دیده می‌شود.

خروجی‌های VIMAGE به راحتی در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی قابل اشتراک‌گذاری هستند و به اپلیکیشن می‌توانید در دو پلتفرم iOS و اندروید دسترسی داشته باشید. جالب است بدانید که این اپ با وجود آنکه هنوز در فاز بتاست، در فهرست بهترین اپلیکیشن‌های سال 2018 گوگل‌پلی حضور داشته که نشان از رضایتمندی استفاده‌کنندگان از آن دارد.

با در نظر گرفتن حضور اپ در فاز بتا، می‌توانیم امیدوار باشیم که با انتشار نسخه نهایی تعداد افکت بیشتری در نسخه رایگان آزاد شده و در اختیار کاربران قرار بگیرد. تا آن زمان، توصیه می‌کنم که دانلود این اپلیکیشن و لذت ساخت تصاویر سینماگراف با آن را از دست ندهید.

VIMAGE

VIMAGE

سازنده: vimage قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 74 / 75 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • lili_j
    lili_j | ۱۴ آذر ۱۳۹۷

    قشنگي سينماگراف به اينه كه خودت از تصاوير واقعي بسازيش. وگرنه اضافه كردن جلوه هاش كه چيز خاصي نيست... يادمه لوميا ها اپليكيشنش رو داشتن و بايد خلاقيت داشتي تا ميتونستي يه خوبش رو بسازي

  • saeed_u
    saeed_u | ۱۳ آذر ۱۳۹۷

    برنامه مشکل داره بعد از تنظیم افکت و موقه ذخیره تنظیم مکان افکت تغییر میکنه و همه چیز خراب میشه

  • alizzz
    alizzz | ۱۳ آذر ۱۳۹۷

    خیلی عالیه برنامه توپیه

مطالب پیشنهادی