ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندرومدا
تکنولوژی

گوشی تاشوی مایکروسافت اندرومدا سال آینده از راه می‌رسد

سال ۲۰۱۹ را می توان زمان طلوع درخشان موبایل های با نمایشگر تاشو تلقی کرد که توسط Royole و سامسونگ کلید زده شده و حال به نظر می رسد مایکروسافت هم به این قطار ملحق خواهد شد. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

سال ۲۰۱۹ را می توان زمان طلوع درخشان موبایل های با نمایشگر تاشو تلقی کرد که توسط Royole و سامسونگ کلید زده شده و حال به نظر می رسد مایکروسافت هم به این قطار ملحق خواهد شد.

بر اساس گفته های «برد سمز»، از روزنامه نگاران به نام حوزه فناوری، مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ سرانجام از گجت تاشوی اندرومدا رونمایی خواهد کرد. سمز این خبر را به نقل از منابع مطلع منتشر کرده و بر اساس آن سایز این گجت تاشو بزرگتر از آن است که در جیب جا بگیرد و این در حالی است که در رندرهای قبلی خلاف آن را دیده بودیم.

در حالی که هدف نهایی از توسعه موبایل یا تبلت تاشو استفاده از نمایشگری بزرگتر در ابعادی قابل حمل و کوچک است اما به نظر می رسد که محصول نهایی پروژه اندرومدا شبیه به نوتبوک Tiger Rapids اینتل خواهد بود. شاید وجود یک تبلت همه کاره با دو نمایشگر ۸ اینچی رنگی و پنل E Ink اضافه به خودی خود ضعف تلقی نشود اما همراه داشتن همیشگی آن چندان خوشایند نخواهد بود. تنها نکته امیدوار کننده این است که پروژه های بلندمدتی از این دست ممکن است تا زمان پیاده سازی دچار تغییراتی شوند. اندرومدا

سمز بر این باور است که در این گوشی سازگار با شبکه های LTE از سیستم عامل منسوخ ویندوز فون خبری نبوده و بر پایه ویندوز کامل توسعه می یابد اما برای بهبود تجربه کاربری تغییراتی در آن اعمال خواهد شد.

در بخش دیگری از این کتاب به عرضه محصولات دیگری نظیر کنسول Xbox One، لپ تاپ سرفیس با پردازنده AMD به جای ایتل، سرفیس استودیوی بازطراحی شده، سرفیس بوک جدید و رقیبی برای آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی با پورت USB C نیز پرداخته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی