ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه جدیدی از سری فار کرای در راه است [تماشا کنید]

ساعاتی پیش یوبیسافت با انتشار ویدیویی کوتاه رسما وجود نسخه جدیدی از سری فار کرای را تایید کرد. این ویدیو جدا از  حال و هوایی پساآخرالزمانی، فضایی نزدیک به نسخه پنجم این سری دارد و ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۴

ساعاتی پیش یوبیسافت با انتشار ویدیویی کوتاه رسما وجود نسخه جدیدی از سری فار کرای را تایید کرد. این ویدیو جدا از  حال و هوایی پساآخرالزمانی، فضایی نزدیک به نسخه پنجم این سری دارد و به همین دلیل گمان می‌رود که این بازی جدید یک دنباله جانبی از نسخه پنجم باشد.

فار کرای 5 که در ابتدای سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد توانست در ضمینه فروش بسیار موفق ظاهر شود و به همین دلیل عجیب نیست که یوبیسافت قصد ساخته دنباله‌ای از این فرنچایز را داشته باشد.

همچنین با توجه به این نکته که هنوز مدت زمان زیادی از عرضه نسخه پنجم نگذشته، بعید به نظر می‌رسد که فار کرای جدید یک نسخه شماره دار از این مجموعه باشد.

در ضمن بعضی از کاربران نکاتی در مورد این ویدیو پیدا کرده‌اند که ظاهرا به پایان فار کرای 5 مرتبط بوده و همین قضیه باعث می‌شود که اسپین‌آف بودن این بازی محتمل ترین گزینه به نظر برسد.

همچنین یوبسافت پیش از این اعلام کرده بود که برای حفظ کیفیت بازی‌ها، مانند گذشته قصد عرضه سالانه فرنچایزهای محبوب خود را ندارد و برای مثال سال آینده نباید منتظر انتشار نسخه جدیدی از سری اساسینز کرید باشیم. این کمپانی اطلاعات مهم دیگری در مورد فار کرای جدید منتشر نکرده و برای رونمایی کامل از این عنوان باید تا مراسم The Game Awards 2018 منتظر بمانیم.

عرضه یک نسخه فرعی از سری فار کرای اتفاق دور از انتظاری نیست. چند ماه پس از عرضه موفق فار کرای 3، یوبیسافت یک نسخه فرعی از این بازی را با نام Far Cry 3: Blood Dragon روانه بازار کرد که با تم شبیه به فیلم‌های دهه ۸۰ میلادی خود توانست موفقیت‌های زیادی را کسب کرده و حتی از نظر مراسم Spike VGX به عنوان بهترین DLC سال انتخاب شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی