ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ بهترین‌های سال انتخاب شدند

در هفته گذشته سه مرجع مهم بهترین‌‌های موبایل ۲۰۱۸ را مشخص کردند؛ گوگل پلی، اپ استور و گیم اواردز و حالا پرونده برترین‌های امسال وارد جدی‌ترین مرحله خودش شده است. اول از گوگل پلی آغاز ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

در هفته گذشته سه مرجع مهم بهترین‌‌های موبایل ۲۰۱۸ را مشخص کردند؛ گوگل پلی، اپ استور و گیم اواردز و حالا پرونده برترین‌های امسال وارد جدی‌ترین مرحله خودش شده است. اول از گوگل پلی آغاز می‌کنیم که مثل همیشه به بازی‌های پرطرفدار اقبال بیشتری نشان داد و پابجی موبایل در رقابت با عناوینی مثل آسفالت ۹ توانست جایزه بهترین بازی اندروید سال را از تحریریه‌های این فروشگاه بگیرد.

در آن سوی میدان اپ استور انتخاب‌های کمتر شناخته شده‌ای داشت و Donut County «بهترین بازی آیفون» سال از دیدگاه ادیتورهای این مارکت لقب گرفت. دو بازی ادیسه آلتو (Alto's Odyssey) و Gorogoa نیز به ترتیب جایزه‌های «بهترین بازی اپل TV» و «بهترین بازی آیپد» را برای سازندگان‌شان به ارمغان آوردند.

اما می‌رسیم به گیم اواردز (The Games Awards)، رویدادی که امروز صبح برگزار شد و در حالی که تمام توجهات معطوف به رقابت God of War و Red Dead Redemption 2 بود، فلورانس (Florence) توانست جایزه بهترین بازی موبایل را ببرد. برای آشنایی بیشتر با این بازی پیشنهاد می‌کنم مقاله «فلورانس، عشق و درسی از زندگی که باید آموخت» را از دست ندهید.

از جوایز امسال که بگذریم سه خبر مهم دیگر باقی مانده: یکی اینکه پورت بازی معروف Gone Home تایید شد و بازی هفته بعد، طبق معمول، اول برای iOS منتشر می‌شود، فصل هفتم فورتنایت که حال و هوایی برفی دارد از امروز آغاز به کار کرده و در آخر پیشنهاد می‌کنم طرفداران فوتبال گوشی ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) را در تقویم علامت بزنند. چون در این روز PES 2019 Mobile به انتشار می‌رسد.

F1 Mobile Racing

  • بازی آنلاین است

فریب نمره پایینی که کاربران گوگل پلی به بازی داده‌اند را نخورید. F1 Mobile Racing نه تنها بهترین فرمول 1 روی گوشی است بلکه کد مسترز که گرید اتو اسپورت را هم در کارنامه دارد بار دیگر توانسته توانایی خودش را در ساخت آثار پرگرافیک تلفن‌های هوشمند ثابت کند. نسخه اندروید فعلا در دسترس تمام موبایل‌ها قرار نگرفته و به‌همین خاطر تنها اگر دیوایس قدرتمندی دارید پیشنهاد می‌کنم به سراغ بازی بروید. در غیر این صورت صبر کنید تا در آپدیت‌های بعدی، بازی از گوشی‌های بیشتری پشتیبانی کند.

F1 Mobile Racing

F1 Mobile Racing

سازنده: Codemasters قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 834 / 781.13 مگابایت زبان:

Calculator 2: The Game

  • بازی آفلاین است

Calculator: The Game یکی از دوست‌داشتنی‌ترین بازی‌های سال پیش بود که با ترکیب ریاضی و پازل‌ها نشان داد معلم‌هایمان خیلی هم بی‌راه نمی‌گفتند و این درس واقعا می‌توانست شیرین باشد. این بار سازنده همان فرمول اصلی را اما با گستردگی بیشتر و البته داستانی در راستای نجات جهان به Calculator 2 آورده است. در اینجا نیز هر مرحله اعداد و عملیات‌هایی ریاضی در اختیارتان قرار داده می‌شود و بنابراین باید به گونه‌ای آن‌ها را با یکدیگر جمع، ضرب، تقسیم یا تفریق کنید تا در نهایت به عدد خواسته شده برسید.

Calculator 2: The Game

Calculator 2: The Game

سازنده: Simple Machine قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 191.2 مگابایت زبان:

Command & Conquer: Rivals

  • بازی آنلاین است

بعد از جنجال‌های فراوان بالاخره نسخه موبایل Command & Conquer به عرضه جهانی رسید. اثری که از طرف خیلی از طرفداران قدیمی مجموعه طرد شد و بنابراین پیش از دانلود پیشنهاد می‌کنم نگاهی به بررسی بازی بیاندازید تا بیشتر با نکات مثبت و منفی آن آشنا شوید. در هر صورت برای کسانی که به دنبال یک اثر استراتژی شبیه به کلش رویال هستند، Rivals شاید گزینه بدی نباشد. در این بازی دو بازیکن با یکدیگر مسابقه داده و هر کسی که با نیروهایش زودتر بتواند دو تا از سه منطقه محیط را تصاحب کند، برنده خواهد شد.

Command & Conquer: Rivals PVP

Command & Conquer: Rivals PVP

سازنده: ELECTRONIC ARTS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 169 / 76.68 مگابایت زبان:

Rebel Inc.

  • بازی آفلاین است

بالاخره اثر جدید سازندگان Plague Inc. هم منتشر شد. همانطور که در هفت سنگ هفته پیش گفتم، در این بازی سازنده تلاش کرده تا همان فرمول عنوان قبلی‌اش را این‌بار در اثری کمتر عجیب گسترش دهد؛ Rebel Inc یک شبیه ساز نظامی/سیاسی بوده و در آن وظیفه کنترل یک تمدن را به عهده دارید. بنابراین باید باید با تصمیماتی که می‌گیرید هم تهدیدهای خارجی را دور کرده و هم از شورش‌های داخلی جلوگیری کنید. Rebel Inc تا الان بازخوردهای مثبت زیادی گرفته و ظاهرا با یکی از بهترین شبیه‌سازهای امسال گوشی طرف هستیم.

Rebel Inc.

Rebel Inc.

سازنده: Ndemic Creations قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 267.8 مگابایت زبان:

Transformers Bumblebee Overdrive

بازی تبدیل شوندگان

  • بازی آفلاین است

کمتر از دو هفته دیگر، قسمت فرعی «تبدیل شوندگان» (Transformers) اکران می‌شود و به رسم همیشه این بار نیز کمپانی سازنده اپلیکیشنی از این فیلم را برای تلفن‌های هوشمند منتشر کرد. Overdrive ترکیبی از سبک ماشین‌سواری و اکشن است. در بخش ریسینگ ربات بازی تبدیل به ماشین شده و مشابه Traffic Racer از نمایی بالا اتوموبیل را کنترل کنید. در بخش اکشن نیز ربات بازی با اسلحه‌هایی که دارد به جنگ با دشمنان می‌رود و با تیراندازی باید آن‌ها را شکست دهید.

Transformers Bumblebee Overdrive

Transformers Bumblebee Overdrive

سازنده: Budge Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 225.3 / 110 مگابایت زبان:

RideOutHeroes

  • بازی آنلاین است

کمپانی چینی NetEase Games که Rules of Survival را در کارنامه دارد، این بار به سراغ بتل رویالی متفاوت رفته است؛ در RideOutHeroes خبری از المان‌های واقع گرایانه نیست و بازیکن‌ها با جادوهایی که به دست می‌آورند با یکدیگر می‌جنگند. پیش از شروع نبردها می‌توانید از بین پنج قهرمان با قدرت‌های مختلف یکی را انتخاب کرده و در ادامه با ارتقا او، خودتان را به بزرگترین تهدید میدان تبدیل کنید. RideOutHeroes تجربه متفاوتی است، بد نیست نگاهی به بازی بیاندازید.

RideOutHeroes

RideOutHeroes

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 945.90 مگابایت زبان:

Tiny Bubbles

  • بازی آفلاین است

بالاخره نسخه اندروید Tiny Bubbles هم از مرحله بتا خارج شد و خبر خوش اینجاست که ورژن نهایی بازی برای دارندگان دیوایس‌های اندرویدی رایگان است. در Tiny Bubbles محیط بازی از حباب هایی تشکیل شده که عمدتا بی رنگ هستند. در هر مرحله، بازی به شما چند رنگ می‌دهد که می‌توانید با آن‌ها این حباب‌ها را رنگی کنید. اگر چند حباب رنگی شبیه پیش یکدیگر باشند، آن ها ترکیده و یک قدم به موفقیت نزدیک می‌شوید. Tiny Bubbles یکی از بهترین‌های امسال است، پیشنهاد می‌کنم بازی را از دست ندهید.

Tiny Bubbles

Tiny Bubbles

سازنده: Pine Street Codeworks قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 155.3 / 96.67 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۱۶ آذر ۱۳۹۷

    بی صبرانه منتظر pes 2019 هستم واقعا دوست دارم ببینم به جز گرافیگ تغییر خاصی میکنه یا نه در مورد فرمول یک هم باید بگم پیشرفت خیلی خوبی داشته بازی راید اوت هم که اقای کریمی لطف کردن تو لیست گذاشتن واقعا عالی هست و حتمن پیشنهاد میکنم بازی کنید پشیمون نمیشید

  • mr X
    mr X | ۱۶ آذر ۱۳۹۷

    فلورانس شبیه یه فیلمه..که ترو با خودش به یه سفر دورو دراز میبره و آخر داستان با یه تبسم ازش خارج میشی.
    ساخته شده برای آدمای خاطره باز

  • mohammad_reza_shahi
    mohammad_reza_shahi | ۱۶ آذر ۱۳۹۷

    فلورانس رو نمیشه صرفا بازی گفت.اثری فوق العاده ای که شما رو در خیلی سریع درگیر خط داستانی خودش میکنه.
    با دختر داستان فلورانس لبخند میزنید و احساساتش رو درک میکنید و جاهایی ناراحت میشید. توی این گیم خیلی خوب تونسته شده کاربر ،شخصیت داستان رو از نظر احساسی همراهی کنه
    موسیقی بینظیرش خیلی خوب شما رو درگیر نقطه های حساس ماجرا میکنه.
    تجربه ای که پیشنهاد میکنم از دست ندین

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۶ آذر ۱۳۹۷

    من f1 mobile لگی نداشتم اما تنظیمات گرافیک نداشت و بازی رو گرافیک متوسط بود فکر کنم و فکرشو بکن روی موبایل با 6 گیگ رم اینطور باشه. Pes موبایل ام بهترین شبیه سازه فوتباله و منتظر آپدیتش هستیم.

مطالب پیشنهادی