ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نگاهی به آخرین قیمت خودرو در بازار تهران + جدول

پس از تایید و تکذیب های فراوان درباره قیمت گذاری خودروهای داخلی در حاشیه بازار، شنیده ها از آن حکایت دارد که این فرمول به تایید دولت، مجلس شورای اسلامی و زنجیره خودروسازی رسیده و ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

پس از تایید و تکذیب های فراوان درباره قیمت گذاری خودروهای داخلی در حاشیه بازار، شنیده ها از آن حکایت دارد که این فرمول به تایید دولت، مجلس شورای اسلامی و زنجیره خودروسازی رسیده و قیمت جدید خودروها به احتمال زیاد اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد.
بازار خودرو در کشور چند ماهی است که هم‌ آواز با سایر بازار‌ها عزم صعود دارد. در این میان موارد مختلف مانند اختلاف قیمت بازار و کارخانه، زیان خودروسازان، افزایش قیمت تمام شده و کاهش عرضه در بازار سبب شده تا وضعیت بازار خودرو و قیمت آن، در التهاب و ابهام باشد.
بازار خودرو همچنان در رکود به‌ سر می‌ برد. فعالان بازار می‌ گویند، به دلیل بلاتکلیفی در قیمت‌ گذاری خودرو، این روزها مشتریان بیش از پیش سردرگم به نظر می‌ رسند. به گفته آنها بی‌ انگیزگی در دلالان و همچنین مشتریانی که برای کسب سود در این بازار سرمایه‌ گذاری کرده‌ اند نیز موج می ‌زند.
این در حالی است که در هفته‌ های گذشته، حضور این سرمایه‌ های سرگردان و فعالیت دلالان سبب شده بود تا بازار روند افزایشی پیدا کند. در شرایطی که بازار خودرو برای سرمایه‌ های سرگردان جذابیت گذشته را ندارد، بازهم شاهد افزایش قیمت خودرو هستیم.
استعلام قیمت خودرو های داخلی از بازار تهران و کرجقیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alex
    alex | ۱۷ آذر ۱۳۹۷

    قیمت های کف بازاره هر کدوم را پنج الی ده بذارید روش

  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۱۷ آذر ۱۳۹۷

    یعنی قشنگ یک صفر اضافه دارن پراید ۳ و ۴۰۰ سمند ۵ و ۷۰۰

  • Ostad fariborz
    Ostad fariborz | ۱۷ آذر ۱۳۹۷

    دردها حمله کردن ،فرار کنید

مطالب پیشنهادی