ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ممنوعیت فروش آیفون در چین
تکنولوژی

درخواست استیناف اپل برای ابطال حکم ممنوعیت فروش آیفون در چین

بعد از ممنوعیت گسترده واردات و فروش برخی مدل های آیفون در چین، اپل درخواستی را جهت ابطال این حکم تسلیم دادگاه کرده است. حکم ممنوعیت فروش آیفون روز گذشته و به دنبال درخواست کوالکام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

بعد از ممنوعیت گسترده واردات و فروش برخی مدل های آیفون در چین، اپل درخواستی را جهت ابطال این حکم تسلیم دادگاه کرده است. حکم ممنوعیت فروش آیفون روز گذشته و به دنبال درخواست کوالکام از دادگاهی در چین صادر شد. این شرکت که سالهاست در نزاع حقوقی اش با اپل به سر می برد مدعی شده برخی قابلیت های آیفون ها شامل امکان تغییر فرمت و ابعاد عکس ها و مدیریت اپلیکیشن ها در زمان ناوبری آنها ناقض برخی پتنت هایش است و به همین خاطر با گشودن پرونده ای در چین خواستار ممنوعیت واردات و فروش این مدل ها در سرزمین اژدهای سرخ شده بود.

دادگاه چینی اما در حالی این حکم را صادر کرد که اپل هرگونه نقض این پتنت ها را رد کرده و مدعی شده که حکم صادر شده با تخلف مورد ادعای کوالکام همخوانی ندارد.

اپل در بیانیه ای که پیرامون همین حکم روز گذشته منتشر کرد اینطور آورده است:

تلاش های کوالکام برای ممنوعیت فروش محصولات ما اقدام ناامیدکننده دیگری است از سوی شرکتی که رفتارهای غیرقانونی اش از سوی قانونگذاران سراسر دنیا در دست بررسی است. تمامی مدل های آیفون همچنان در دسترس مشتریانمان در چین خواهند بود. کوالکام در دادخواست خود به سه پتنتی اشاره کرده که پیشتر حرفی از آنها به میان نیاورده و در این میان یکی از آنها همین تازگی ها از درجه اعتبار ساقط شده. ما تمامی گزینه های قانونی پیش روی خود را از طریق دادگاه ها دنبال میکنیم.

اپل همچنین مدعی شده که پتنت های مورد مناقشه، تازه ترین سیستم عامل آن را که روی تمامی آیفون های جدید نصب شده، پوشش نمی دهند.

دان روزنبرگ مشاور کل کوالکام در بیانیه روز دوشنبه خود اعلام داشت که احکام صادره مختص به سیستم عامل نصب شده روی موبایل ها نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali___lp
    Ali___lp | ۲۰ آذر ۱۳۹۷

    سلام. میشه لطفاً در سایت از سرویس‌ پوش نوتفیکیشن استفاده کنید؟؟؟؟ اینجوری خیلی بهتره.

مطالب پیشنهادی