ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰
موبایل

تصویر زنده منتسب به گلکسی اس ۱۰ و اطلاعات جدید از آن

به لطف تمرکز افشاگران زبردست دنیای فناوری روی پرچمدارهای سامسونگ، شاهد انتشار انبوهی از اطلاعات پیرامون آنها هستیم و حالا نوبت به تصاویر زنده ای رسیده که از زیبایی گلکسی اس ۱۰ رسیده است. بر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۱

به لطف تمرکز افشاگران زبردست دنیای فناوری روی پرچمدارهای سامسونگ، شاهد انتشار انبوهی از اطلاعات پیرامون آنها هستیم و حالا نوبت به تصاویر زنده ای رسیده که از زیبایی گلکسی اس ۱۰ رسیده است.

بر اساس تصویری که Slashleaks در توییتر منتشر کرده گلکسی اس ۱۰ از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است که به لطف کاهش حاشیه ها از هر طرف، لبه های منحنی پنل و نمایشگر حفره دار میسر شده است.

با این حال آنچه که واقعی بودن این تصویر را زیر سوال می برد کوچک بودن بیش از حد حفره دوربین سلفی است چرا که قطر آنها قبلا ۶ میلی متر ذکر شده بود و حتی این میزان در گلکسی A8s به ۶.۷ میلی متر هم رسیده با این حال در تصویر فعلی بسیار کوچکتر به نظر می رسد. از سوی دیگر فناوری ایجاد سوراخ در پنل های اولد گلکسی اس ۱۰ به مراتب پیچیده تر و پر هزینه تر از پنل lcd گلکسی A8s است.

Ice universe هم برای اینکه از قافله افشاگرها عقب نماند تصویری منتسب به محافظ گلکسی اس ۱۰ را منتشر کرده است. آنچه که در این محافظ جلب توجه می کند وجود بریدگی های مربوط به پورت Type-C، اسپیکر و از همه جالبتر جک ۳.۵ میلی متر هدفون در لبه پایینی است  و این در حالی است که سامسونگ در میان رده گلکسی A8s با جک ۳.۵ میلیمتری خداحافظی کرده بود.گلکسی اس ۱۰

این افشاگر در نهایت اطلاعاتی مربوط به نوع پنل، اندازه، رزولوشن و نسبت تصویر نمایشگر نسخه های مختلفی پرچمدار جدید را منتشر کرده که به شرح زیر است:

  • گلکسی اس ۱۰ لایت: ۵.۸ اینچ از نوع سوپر امولد با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ و رزولوشن +2K
  • گلکسی اس ۱۰: ۶.۱ اینچ از نوع سوپر امولد با نسبت تصویر ۱۹:۹ و رزولوشن +2K
  • گلکسی اس ۱۰ پلاس: ۶.۴ اینچ از نوع سوپر امولد با نسبت تصویر ۱۹:۹ و رزولوشن +2K
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohy
    Mohy | ۲۱ آذر ۱۳۹۷

    چقد نازه لامصب

مطالب پیشنهادی