ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بروزرسانی جدید گوگل کیپ دست کاربران برای نقاشی کردن را باز می‌گذارد

با عرضه‌ی بروزرسانی‌های جدید توسط گوگل، اپلیکیشن گوگل کیپ روز به روز بهتر از گذشته می‌شود. البته آخرین بروزرسانی عرضه شده در این اپلیکیشن ویژگی‌های خاص و جدیدی را ارائه نمی‌دهد اما دست کاربران برای ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۷

با عرضه‌ی بروزرسانی‌های جدید توسط گوگل، اپلیکیشن گوگل کیپ روز به روز بهتر از گذشته می‌شود. البته آخرین بروزرسانی عرضه شده در این اپلیکیشن ویژگی‌های خاص و جدیدی را ارائه نمی‌دهد اما دست کاربران برای اعمال دست نوشته و نقاشی کردن روی یادداشت‌ها را باز می‌گذارد.

بروزرسانی جدید عرضه شده برای این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون هیچ محدودیتی بتوانند روی یادداشت‌های خود نقاشی کنند یا یادداشت‌های دست نویس به آن اضافه نمایند. پیش از این، کاربران می‌توانستند در بخشی مشخص شده به نقاشی یا درج یادداشت‌های دست نویس بپردازند اما آخرین بروزرسانی اعمال شده در گوگل کیپ به کاربران اجازه می‌دهد تا این کار را در فضایی پایین نوشته‌های خود به انجام برسانند.

برای بهره‌مند شدن از ویژگی یاد شده توجه کنید که حتما نسخه‌ی گوگل کیپ 5.0.481.05 روی گوشی نصب باشد یا اینکه به پایین یادداشت خود اسکرول کنید تا یک پیام ظاهر شود و به شما بگوید که فضای بیشتری برای نقاشی و درج یادداشت‌های دست نویس به اپلیکیشن اضافه شده است.

اگر بعد از اسکرول کردن به پایین صفحه پیام یاد شده در پاراگراف قبلی را مشاهده نکردید، باید از طریق پلی استور نسبت به دانلود آخرین نسخه از گوگل کیپ اقدام نمایید. علاوه بر ویژگی معرفی شده در این مطلب، گوگل کیپ برخی باگ‌های موجود را حذف کرده و در زمینه‌ی عملکرد بهینه‌سازی‌هایی در این اپلیکیشن صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی