ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بتل رویال ۵۰۰ نفره را با PlanetSide Arena تجربه کنید

جدیدترین نسخه از سری بازی‌های شوتر اول شخص PlanetSide که PlanetSide Arena نام دارد ماه آینده منتشر می‌شود و تمرکز ویژه‌ای روی بخش بتل رویال دارد. بازار بازی‌های بتل رویال داغ است و در این ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۰

جدیدترین نسخه از سری بازی‌های شوتر اول شخص PlanetSide که PlanetSide Arena نام دارد ماه آینده منتشر می‌شود و تمرکز ویژه‌ای روی بخش بتل رویال دارد.

بازار بازی‌های بتل رویال داغ است و در این بین شاهد عرضه نقشه جدید پابجی، شروع فصل جدید فورتنایت، عرضه حالت بتل رویال کانتر استرایک و ارائه اولین به روز رسانی بلک اپس 4 بوده‌ایم. البته نباید با وجود این چهار بازی بزرگ حضور موفق رینگ آو الیسیوم را نادیده بگیریم.

استودیو DayBreak تاکنون مشغول پشتیبانی از آخرین نسخه از بازی یعنی PlanetSide 2 بود که روی پلتفرم‌های پی سی و پلی استیشن 4 منتشر شده و حال این استودیو در طراحی و ساخت PlanetSide Arena بسیار جاه طلبانه عمل کرده و به دنبال ارائه متفاوت‌ترین تجربه از بتل رویال است.

PlanetSide Arena دارای بخش تک نفره و چنده نفره تا سقف 100 نفره است و حالت Massive Clash بازیکنان را در دو تیم 250 نفره (یعنی حداکثر 500 نفر در یک بازی) مقابل یکدیگر قرار می‌دهد.

بازی همچنان دارای کلاس‌بندی است و در PlanetSide Arena شاهد حضور سه کلاس دکتر، مهندس و تهاجمی هستیم. هرکدام از کلاس‌های نام برده دارای خصوصیات خاص خود هستند و DayBreak نیز تاکید کرده است که در بخش تک نفره تفاوتی بین سلاح‌ها و قابلیت‌های این کلاس‌ها نخواهد بود.

از دیگر حالت‌های بازی موجود در PlanetSide Arena می‌توان به Capture The Flag ،Team Deathmatch ،Conques و Search and Destroy اشاره کرد. در واقع وجود این حالت‌های ثانویه نشان می‌دهد که PlanetSide Arena تنها یک بازی بتل رویال نیست.

همچنین DayBreak اعلام کرده است که هدف آنان رسیدن به یک حالت هزار نفره است تا از این حیث یک رکورد جدید در صنعت بازی‌های ویدیویی ثبت کنند.  سیستم بتل پسی مانند فورتنایت نیز در بازی وجود خواهد داشت که در هر لول به شما آیتم‌هایی نمایشى می‌دهد.

پس از عرضه H1Z1:Battle Royal چندان بعید نبود که DayBreak حالت بتل رویال را به سری بازی‌های PlanetSide خود نیز بیاورد. PlanetSide Arena در تاریخ 29 ژانویه 2019 به صورت انحصاری روی پلتفرم ویندوز منتشر خواهد شد.

نسخه استاندارد بازی 20 دلار خواهد بود که دارای یک سیزن پس است. نسخه دیلاکس بازی نیز 40 دلار خواهد داشت و آیتم‌های ویژه‌ای به خریداران اهدا می‌کند. نظر شما درخصوص این حالت چیست؟ آیا یک مسابقه 500 نفره موجب می‌شود تا کاربران تمایل به تجربه PlanetSide Arena پیدا کنند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohy
    Mohy | ۲۳ آذر ۱۳۹۷

    فری میکردن بازیشونو دیگه

  • E.A
    E.A | ۲۳ آذر ۱۳۹۷

    رینگ او الیسیوم اصلا جالب نیست نوشتم چطوریه تو بررسی مقاله ی خودش مطالعه کنید

مطالب پیشنهادی