ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سینماتیک جدید Metro Exodus را اینجا ببینید [تماشا کنید]

سازندگان Metro Exodus با انتشار سینماتیکی زیبا اعلام کردند که ساخت این بازی به پایان رسیده و باید زودتر از موعد منتظر تجربه این عنوان باشیم. بر اساس اعلام کمپانی Deep Silver کاربران می‌توانند یک ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۰

سازندگان Metro Exodus با انتشار سینماتیکی زیبا اعلام کردند که ساخت این بازی به پایان رسیده و باید زودتر از موعد منتظر تجربه این عنوان باشیم.

بر اساس اعلام کمپانی Deep Silver کاربران می‌توانند یک هفته زودتر از موعد و در تاریخ ۲۶ بهمن سال جاری نسخه جدید از سر ی مترو را تجربه کنند. یکی از دلایل اصلی تغییر تاریخ انتشار Metro Exodus همزمان شدن عرضه این عنوان با تاریخ عرضه عناوین شاخصی همچون Crackdown 3 و Far Cry New Dawn است.

در Metro Exodus با دنیای بزرگی روبرو خواهید شد و بر خلاف نسخه‌های پیشن، بخش عمده‌ای از زمان شما در این بازی به جای تونل‌های زیرزمینی، روی زمین و در روسیه پس از فاجعه اتمی خواهد گذاشت. همچنین بازی طی دوره‌های زمانی متفاوتی جریان خواهد داشت و طی بخش‌های مختلف بازی، ۴ فصل آب و هوایی را تجربه خواهیم کرد.

یکی دیگر از قسمت‌های کلیدی بازی ویرایش سلاح‌ها خواهد بود و شما می‌توانید از خلاقیت خودتان برای ساخت تفنگ‌های عجیب و غریب استفاده کنید. البته با توجه به این که قصه Metro Exodus در یک جهان بحران زده جریان دارد، پیدا کردن این قطعات کار بسیار سختی خواهد بود.

علاوه بر این موارد، انسان‌ها تنها دشمنان شما طی بازی نبوده و مانند دو قسمت پیشین باید برای مقابله با موجودات و حیوانات جهش یافته هم آماده شوید. در انتها باید گفت که انتخابات شما روی نتیجه نهایی داستان تاثیر مستقیمی خواهند گذاشت.

این بازی در تاریخ ذکر شده برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود. مدتی پیش هم یک ویدیوی ۱۳ دقیقه‌ای از این عنوان منتشر شده بود که پیشنهاد می‌کنم آن را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آرش پارساپور
    آرش پارساپور | ۲۴ آذر ۱۳۹۷

    بدجور‌به این بازی و موفقیتش ایمان دارم. کاش ایمانم غلط نباشه

مطالب پیشنهادی