ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

230 میلیون تومان برای یک هاچ بک کم آپشن؛ قیمت نهایی سیتروئن C3 توسط سایپا اعلام شد

سیتروئن c3 را می توان یکی از بدشانس ترین خودروهای پسابرجامی لقب داد. عرضه این خودرو توسط سایپا سیتروئن با اعلام خروج آمریکا از توافق برجام همزمان شد و مشتریانی که در انتظار یک خودرو ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۰

سیتروئن c3 را می توان یکی از بدشانس ترین خودروهای پسابرجامی لقب داد. عرضه این خودرو توسط سایپا سیتروئن با اعلام خروج آمریکا از توافق برجام همزمان شد و مشتریانی که در انتظار یک خودرو حدودا 130 میلیون تومانی تا پایان تابستان بودند، حالا باید پس از سه ماخ تاخیر با اضافه پرداختی یکصد میلیون تومانی یک خودرو با آینده ای نامعلوم را تحویل بگیرند، چرا که به دلیل تعلیق شدن فعالیت پژو سیتروئن در ایران، تیراژ این خودرو به عرضه 2000 دستگاه ثبت نام دوره اول محدود خواهد بود و سرنوشت این خودرو در بازار دست دوم و شرایط عرضه قطعات یدکی و خدمات پس از فروش نیز روشن نیست.

سیتروئن c3

حالا سایپا پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره قیمت قطعی سیتروئن C3 را اعلام کرده است. با این اوضاع البته باید دید که سوداگرانی که با هدف سرمایه گذاری و کسب سود نسبت به پیش خرید این محصول اقدام کرده بودند حالا چه حال و روزی دارند.

جالب است بدانید که تولید سیتروئن C3 با هدف رقابت با هیوندای i20 مونتاژی کرمان موتور و هیوندای ولوستر وارداتی برنامه ریزی شده بود و در راستای کاهش قیمت تمام شده تنها با یک رنگ (سفید رنگ قرمز) و بدون امکانات رفاهی رایجی نظیر سانروف عرضه می شود. از این رو ممکن است شرایط بازار دست دوم این محصول در رده قیمتی خودروهای نسبتا پر آپشن 230 میلیون تومانی چندان داغ نباشد.

قیمت سیتروئن C3 - آذر 97:

قیمت سیتروئن C3

گروه خودروسازی سایپا برای ثبت‌نام کنندگان خودروی سیتروئن سی3 برای تسویه حساب مبلغی را به عنوان تخفیف در نظر گرفته است.

جدول ذیل ویژه مشتریانی است که حواله آنها با موعد تحویل شهریورماه بوده است.

اما در عوض پیشرانه به کار رفته در سیتروئن C3 به واسطه حضور یافتن در محصولاتی نظیر DS6، پژو ۲۰۰۸ و پژو ۵۰۸، حالا دیگر در حکم غریبه‌ای آشنا برای ما ایرانی‌ها به نظر می‌رسد.

این پیشرانه از نوع چهار سیلندر خطی توربو شارژ است که دارای حجمی برابر با 1.6 لیتر بوده و قوای خروجی آن برابر 163 اسب بخار است . ماکزیمم گشتاور تولید شده توسط این پیشرانه برابر 243 نیوتن متر است که در بازه 1400 تا 4000rpm توانایی خود را به رخ خواهد کشید. همچنین حداکثر توان خروجی آن در دور موتور 6000rpm پدیدار خواهد شد.

سیتروئن c3

وظیفه انتقال چنین نیرویی بر عهده گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ساخت آیسین ژاپن گماشته شده که تحت عنوان EAT6 شناخته می‌شود. حجم باک سوخت این سیتروئن C3 معادل 45 لیتر است و میزان مصرف سوخت خودرو به صورت ترکیبی در حدود 6.7 لیتر برصد کیلومتر عنوان شده است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده‌ای، ABS/ EBD/ ESP/ ASR/ EBA ، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، سیستم ورود بدون کلید، سیستم روشن/خاموش بدون کلید، تهویه مطبوع خودکار، آینه های جانبی با تنظیم برقی، نمایشگر لمسی 7 اینچی چند رسانه‌ای، سیستم اتصال به تلفن هوشمند، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، کامپیوتر سفری، اتصال بلوتوث و... اشاره کرد.

تست و بررسی سیتروئن C3 را می توایند از طریق این لینک مطالعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۵ آذر ۱۳۹۷

    این اشغالها تو فرانسه تاکسیه . اینجا ماشین لوکس محسوب میشه.

  • Omid
    Omid | ۲۵ آذر ۱۳۹۷

    حرف های تکراری
    کارهای تکراری
    واکنش های تکراری
    این چرخه ادامه دارد

  • امیر
    امیر | ۲۴ آذر ۱۳۹۷

    ماشین قشنگ و خوبیه ولی خیلی گرون زدن قیمتشو!! چه خبره؟!؟!

  • Ostad fariborz
    Ostad fariborz | ۲۴ آذر ۱۳۹۷

    ماشین قشنگیه ،نمیارزه اینقد ,،سایپای ادمکش

  • pishro
    pishro | ۲۴ آذر ۱۳۹۷

    خودرو ساز کثیف

مطالب پیشنهادی