ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه تبلت میان رده سامسونگ گلکسی تب در سه ماهه پیش رو

تا به حال شایعات و جزئیات زیادی از گجت های سال ۲۰۱۹ سامسونگ منتشر شده و به نظر می‌رسد سال شلوغی انتظار برند کره‌ای محبوب را بکشد. حال بر اساس گزارش جدید، یک تبلت میان ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

تا به حال شایعات و جزئیات زیادی از گجت های سال ۲۰۱۹ سامسونگ منتشر شده و به نظر می‌رسد سال شلوغی انتظار برند کره‌ای محبوب را بکشد. حال بر اساس گزارش جدید، یک تبلت میان رده دیگر نیز قرار است به این لیست اضافه شود و در سه ماهه اول ۲۰۱۹ عرضه گردد.

تبلت میان رده

بر اساس شواهد بدست آمده توسط وب سایت 91Mobiles این تبلت در واقع یک گلکسی تب مدل A است و با روند توسعه‌ی کنونی، احتمال دارد که تا پایان سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه گردد.

گزارش شده این تبلت ها قرار است که به ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده و به رنگ طوسی یا مشکی مجهز شوند. به احتمال قوی در کنگره جهانی موبایل که قرار است بهمن‌ماه امسال در بارسلونا برگزار گردد، در کنار مراسم رونمایی از سری گلکسی 10، شاهد معرفی این تبلت میان رده نیز باشیم.

تبلت میان رده

احتمال می‌رود این تبلت، به مدل Galaxy Tab A 10.5 شباهت داشته باشد که چند ماه پیش معرفی شد. بدین ترتیب تبلت میان رده جدید سامسونگ از یک صفحه نماش ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی بهره خواهد برد و در آن یک چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ بکار خواهد رفت.

همچنین این احتمال وجود دارد که تبلت یاد شده به سه گیگابایت رم همراه ۳۲ گیگابایت حافظهی داخلی مجهز شود و کاربران قادر خواهند بود با حافظه های جانبی، این مقدار را به ۴۰۰ گیگابایت برسانند.

تبلت میان رده

برخی کارشناسان تخمین می‌زنند سامسونگ طی رودیداد معرفی نسخه‌ی 5G گلکسی اس ۱۰ که قرار است اسفندماه امسال برگزار گردد، از این تبلت رونمایی کند و شمار محصولات خود را کامل نماید.

بدین ترتیب سامسونگ تا سه ماهه اول ابتدایی سال ۲۰۱۹، قصد دارد شاهکار کند و طوقان عظیمی از گجت ها را برای مخاطبین به ارمغان آورد تا هر کاربر با هر سلیقه‌‌ای را مجاب کند، گزینه‌‌ای را خریداری نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی