ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شارژ بی سیم معکوس
تکنولوژی

هر ۳ مدل گلکسی اس ۱۰ احتمالا به شارژ بی‌سیم معکوس مجهز می‌شوند

موبایل های با قابلیت شارژ بی سیم در بازار به وفور یافت می شوند اما هواوی میت ۲۰ پرو به لطف شارژ بی سیم دستگاه های دیگر محصولی متمایز به شمار می رود، قابلیتی که ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

موبایل های با قابلیت شارژ بی سیم در بازار به وفور یافت می شوند اما هواوی میت ۲۰ پرو به لطف شارژ بی سیم دستگاه های دیگر محصولی متمایز به شمار می رود، قابلیتی که احتمالا به پرچمدار بعدی سامسونگ هم راه پیدا خواهد کرد.

باتری پر ظریفت و رهایی از قید و بند سیم دیگر جذابیت کافی را برای کاربران ندارد و به همین خاطر میت ۲۰ پرو به گونه ای طراحی شده که امکان شارژ دیگر دستگاه های سازگار با استاندارهای بی سیم را داشته باشد. این کمپانی با تکیه بر همین ویژگی تبلیغات کنایه آمیزی را برای شرکت های رقیب نیز طراحی کرده بود.

اخیرا برخی رسانه ها به نقل از منابع آگاه مدعی شده اند که سامسونگ هم در گلکسی اس ۱۰ به پیاده سازی ویژگی شارژ بی سیم معکوس روی آورده است. از این قابلیت که ظاهرا Powershare نام دارد جزییات چندانی در دست نیست اما ساز و کار آن کم و بیش شبیه به میت ۲۰ پرو خواهد بود و شاید بین آنها تفاوت های اندکی در سرعت شارژ دستگاه‌های دیگر وجود داشته باشد. شارژ بی سیم معکوس

اگرچه ظرفیت دقیق باتری پرچمدارهای بعدی سامسونگ هنوز مشخص نیست اما خبرهایی از در دسترس بودن این قابلیت در هر سه نسخه گلکسی اس ۱۰ معمولی، پلاس و لایت به گوش می رسد.

تست های صورت گرفته روی قابلیت شارژ بی سیم معکوس میت ۲۰ پرو حاکی از پایین بودن سرعت این فرایند است و ظاهرا تنها زمانی به کار می آید که باتری گوشی دیگر در حال کشیدن آخرین نفس هایش باشد. نباید فراموش کرد که هنوز کارایی این مدل یا نمایشی بودن آن از سوی کاربران مورد بحث است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FARDINdrifter
    FARDINdrifter | ۲۶ آذر ۱۳۹۷

    نمیتونه

مطالب پیشنهادی