ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی تا پایان سال ۲۰۱۸ رکورد فروش ۲۰۰ میلیون گوشی را می شکند

چندی پیش «یو چنگدانگ» مدیر عامل هواوی در مراسم عرضه‌ی آنر پلی اعلام نمود که این کمپانی قصد دارد ۲۰۰ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۸ به فروش برساند. حال کارشناسان تخمین می‌زنند که این تولیدکننده‌ی چینی ۲۵ ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

چندی پیش «یو چنگدانگ» مدیر عامل هواوی در مراسم عرضه‌ی آنر پلی اعلام نمود که این کمپانی قصد دارد ۲۰۰ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۸ به فروش برساند. حال کارشناسان تخمین می‌زنند که این تولیدکننده‌ی چینی ۲۵ دسامبر، تنها ۷ روز مانده به پایان این سال می‌تواند به هدف خود برسد و میزان فروش موبایل‌هایش را به رقم تعیین شده برساند.

۲۰۱۸ سال پر نوسانی برای تولید کننده‌ی چینی به شمار میرود، از یک طرف با مشکلات سیاسی فراوانی گرفتار شده و آمریکا با محکوم کردن این شرکت به جاسوسی، موجب شده بسیاری از کشور‌ها سراغ تجهیزات مخابراتی هواوی نروند. علاوه بر این مدیر ارشد مالی این شرکت و دختر مؤسس آن نیز به جرم دور زدن تحریم‌های آمریکا دستگیر شده و هنوز اجازه خروج از کانادا را ندارد.

با این وجود هواوی موفق شده علیرغم محدودین‌های بوجود آمده برایش، رکورد خوبی در زمینه‌ی فروش بر جای بگذارد. حتی این کمپانی چینی در سه ماهه دوم و سوم سال ۲۰۱۸ میلادی نیز اپل، اولین شرکت تریلیون دلاری را پشت سر بگذارد و رتبه بهتری را در جدول فروش جهانی تلفن‌های هوشمند کسب کند.

البته باید در نظر داشت که این شرکت جمعاً موفق می‌شود ۲۰۰ میلیون تلفن هوشمند با نام برند‌های هواوی و زیر برندش آنر به فروش برساند. این در حالی است که کمپانی چینی سال ۲۰۱۷ موفق شده بود ۱۵۳ میلیون تلفن هوشمند را به بازار جهانی عرضه کند.

بدین ترتیب کمپانی پرآوازه چینی ۴۷ میلیون گوشی بیشتری به کاربران فروخته و توانسته میزان فروش جهانی خود را تا ۳۰ درصد افزایش دهد. علاوه بر این هم اکنون شرکت یاد شده توانسته طی ۷ سال (از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷) کسب و کار خود را تا ۵۱ برابر بزرگتر کند و بدین شکل محبوبترین برند گوشی هوشمند در بازار چین لقب گیرد.

البته مشخص نیست که این شرکت بتوانند در پایان سال ۲۰۱۹، گوشی‌های بیشتری نسبت به اپل بفروشد اما کارشناسان باور دارند که آیفون‌های جدید فروش آنچنان خارق العاده‌ای نداشته‌اند و بدین ترتیب هواوی قادر خواهد بود در بدترین حالت مقام دوم را در جدول فروش جهانی تلفن های هوشمند را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی