ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چالش صد هزار دلاری شرکت آمریکایی برای یک سال زندگی بدون تلفن هوشمند

وب سایت Vitaminwater که یک تولید کننده‌ی نوشیدنی ورزشی محسوب می‌شود با انتشار مطلبی در سایت خود، کاربران را به چالش جالبی دعوت کرده و جایزه‌ی مالی خوبی نیز برایش در نظر گرفته است؛ بر اساس ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

وب سایت Vitaminwater که یک تولید کننده‌ی نوشیدنی ورزشی محسوب می‌شود با انتشار مطلبی در سایت خود، کاربران را به چالش جالبی دعوت کرده و جایزه‌ی مالی خوبی نیز برایش در نظر گرفته است؛ بر اساس ادعای این شرکت، اگر شخصی بتواند یک سال زندگی بدون تلفن هوشمند را دوام آورد، آنگاه ۱۰۰ هزار دلار جایزه این کمپانی را از آن خود خواهد کرد.

در این وبسایت به چالش توصیف شده با عنوان «اسکرول نکردن برای یکسال» اشاره شده و تنها چند اقدام ساده برای اینکار نیاز است؛ در ابتدا کاربران باید با انتشار تصویری در شبکه های اجتماعی معتبر نظیر اینستاگرام و توییتر، با ذکر کردن (منشن) این کمپانی یک سال بدون گوشی را به بهترین شکل ممکن توصیف کنند.

پس از این هیئت داوران، تمامی عکس های ارسالی را بر اساس خلاقیت و منحصر به فرد بودن بررسی خواهد کرد. حتی ارتباط فرهنگی یا تجاری نیز در قضاوت آنها تاثیرگذار خواهد بود. همچنین طنز نهفته در تصویر و کپشن آن نیز بی تاثیر نخواهد بود.

بدین ترتیب Vitaminwater برندگانی برای این بازی انتخاب خواهد کرد و آنها به گزینه هایی برای شرکت در مسابقه اصلی بدل خواهند شد. در این مسابقه اگر شخصی بتواند یک سال کامل را بدون تلفن هوشمند سپری کند، برنده ۱۰۰ هزار دلار جایزه خواهد شد . حتی اگر شخصی بتواند ۶ ماه سراغ گوشی خود نرود نیز یک جایزه ۱۰ هزار دلاری به وی تعلق خواهد گرفت.

البته کاربر قادر است از یک تلفن همراه تولید شده در سال ۱۹۹۶ میلادی استفاده کند و در پایان این یک سال، مجبور است در مقابل شاهدین و یک دستگاه دروغ سنج شهادت دهد. بنابراین اگر شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که تصور می‌کنید اپلیکیشن ‌های تلفن هوشمند زندگی‌ شما را تسخیر کرده است، موقعیت مناسبی دارید تا هم عادات ناپسندتان را ترک گوید و هم ۱۰۰ هزار دلار برای این کار جایزه نسیب خود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • mohammad dj
    mohammad dj | ۵ دی ۱۳۹۷

    خب همه

    • Ramezoon
      Ramezoon | ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

      خوب از ایران هم کسی می دونه شرکت کنه؟ اگه آره من هستم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی