ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عملکرد قابل قبول ایسوس ROG در تست مقاومت [تماشا کنید]

پیش از این هم گفتیم که ایسوس قصد دارد به طور ویژه‌ای روی بازار گوشی‌های گیمینگ متمرکز شود و عرضه موبایل جدید این کمپانی یعنی ROG هم در همین راستا صورت گرفته است؛ موبایلی که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

پیش از این هم گفتیم که ایسوس قصد دارد به طور ویژه‌ای روی بازار گوشی‌های گیمینگ متمرکز شود و عرضه موبایل جدید این کمپانی یعنی ROG هم در همین راستا صورت گرفته است؛ موبایلی که ظاهرا جدا از ظاهری منحصر به‌ فرد، در زمینه مقاومت هم عملکرد قابل قبولی دارد.

در یکی از جدیدترین ویدیوهای JerryRigEverything، او مانند روال همیشگی ویدیوهای خود، بعد از آنباکس کردن محصول، مقاومت دستگاه را آزمایش می‌کند. او در ابتدا سراغ شیارهای بلندگو گوشی که در بالا و پایین دستگاه تعبیه شده‌اند می‌رود. از همین ویدیو پیداست که پوشش این شیارها به خاطر جنس پلاستیکی خود مقاومت چندانی ندارند.

همچنین ایسوس گوشی ROG را به همراه با یک فن ماژولار عرضه کرده که به خنک کردن دستگاه هنگام تجربه بازی‌های سنگین کمک می‌کند. بر اساس این ویدیو‌، بخش پشتی پوشش فن از پلاستیک طراحی شده که چندان گزینه مناسبی نیست. البته بدنه گوشی از جنس فلز ساخته شده که مقاومت آن را در مقابل خوردن ضربه یا خراش برداشتن بیشتر می‌کند.

جدا از سنجش مقاومت دستگاه در بخش بدنه، جری مقاومت نمایشگر ROG نسبت به گرما را هم مورد آزمایش قرار می‌دهد که نتیجه آن قابل تقدیر است. در نهایت او با استفاده از دست‌هایش این گوشی را در دو جهت خم می‌کند اما بعد از انجام این کار هم ROG به خوبی کار می‌کند.

در نهایت، با توجه به تغییر مدیرعامل ایسوس‌، انتظار می‌رود که طی سال آینده شاهد عرضه گوشی‌های گیمینگ بیشتری از جانب این کمپانی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • acoleman
    acoleman | ۳۰ آذر ۱۳۹۷

    بهترین کار ممکن رو انجام داد عرضه محصول با لگو جدید نمای پشتش هم خیلی زیباست.

  • Omg
    Omg | ۳۰ آذر ۱۳۹۷

    الان اگه هواوی بود می گفتن تبليغاته ولی گوشی های دیگه هیچ چرا دقیقا؟(نه گوشی هواوی دارم نه تاحالا داشتم)

مطالب پیشنهادی