ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اپل خم شدن آیپد پرو ۲۰۱۸ را امری طبیعی می‌داند

خم شدن گوشی و تبلت یکی از معضلاتی به شمار می‌رود که عموما مورد توجه کاربران قرار دارد. آیپد پرو ۲۰۱۸ تبلت قدرتمند شرکت اپل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در آزمایش‌های مختلف ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۸

خم شدن گوشی و تبلت یکی از معضلاتی به شمار می‌رود که عموما مورد توجه کاربران قرار دارد. آیپد پرو ۲۰۱۸ تبلت قدرتمند شرکت اپل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در آزمایش‌های مختلف تحت ارزیابی قرار گرفت که البته نتوانست از آن‌ها سربلند بیرون بیاید. حالا به نظر می‌رسد که برخی از آیپد‌ها حتی در زمان جعبه گشایی هم دارای خمیدگی اندکی هستند. موضوعی که از نظر اپل امری طبیعی به شمار می‌رود و یک معضل نیست.

شرکت آمریکایی اعلام کرده که این خمیدگی در نتیجه‌ی فرایند خنک کردن دستگاه در هنگام تولید در کارخانه‌ها اتفاق می‌افتد که اجزای فلزی و پلاستیکی آیپد پرو ۲۰۱۸ را درگیر می‌نماید. این واکنش بعد از آن رخ می‌دهد که گزارش‌های متعددی از آیپد‌های خم شده در فضای مجازی و از طرف کاربران منتشر می‌شود.

در برخی از پست‌ها بسیاری اعلام کردند که بعد از مدتی، متوجه خمیدگی اندکی در تبلت خود شده‌اند. این افراد دلیل اصلی این معضل را به خاطر حمل دستگاه در کوله پشتی و کاربری روزانه دانسته‌اند. اما افراد بیشتری هم اعلام کرده‌اند که از لحظه‌ی جعبه گشایی شاهد این خمیدگی بودند. اپل مورد آخر را تایید کرده است.

این مشکل -که البته از نظر اپل مشکل نیست و امری طبیعی محسوب می‌شود- بیشتر در مدل‌های LTE این تبلت دیده می‌شود. در این دستگاه‌ها یک نوار پلاستیکی وجود دارد که کناره‌های کاملا صاف و آلومینیومی آیپد را خم می‌کند. این اتفاق برای جدا سازی دو خط آنتن فلزی از هم اتفاق می‌افتد که باعث شده برخی از کاربران آن را یک خمیدگی ببینند.

البته باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که همه‌ی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌توانند خم شوند. آیپد پرو ۲۰۱۸ یک دستگاه بسیار نازک قلمداد می‌شود که سطح بسیار زیادی دارد و اگر بخواهیم آن را خم کنیم احتمالا نباید کار دشواری پیش رو داشته باشیم.

نگرانی‌ها راجع به مقاومت آیپد پرو ۲۰۱۸ زمانی بیشتر شد که در تست مقاومت JerryRigEverything این دستگاه به راحتی خم شد. اتفاقی که از نظر اپل طبیعی است و هر دستگاهی زیر آن فشار خم می‌شود. این شرکت آمریکایی اعلام کرده که هیچ گزارشی نسبت به خم شدن دستگاه به حدی که در این ویدیو نمایش داده می‌شود دریافت نکرده است و نسبت به طراحی آن اطمینان دارد.

 

تماشا کنید: تست مقاومت آیپد پرو ۲۰۱۸

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Bardia Ath
    Bardia Ath | ۲۹ آذر ۱۳۹۷

    خم شدن و شکستن هم طبیعی شد !!

  • mahdipoori
    mahdipoori | ۲۹ آذر ۱۳۹۷

    تبلت 25 میلیونی هم خم میشه
    ان موقع از پراید چه انتظاری دارید

    • hosein n
      hosein n | ۲۹ آذر ۱۳۹۷

      گل گفتی

  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۲۹ آذر ۱۳۹۷

    منم خم کردن مدیر عامل اپلو امری طبیعی میدونم?

مطالب پیشنهادی