ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مایکروسافت از اپلیکیشن جدید آفیس برای ویندوز 10 رونمایی کرد

مایکروسافت به دنبال ساده‌تر کردن کار کاربران در استفاده از اپلیکیشن‌های آفیس است. به همین منظور روز گذشته از اپلیکیشن جدید آفیس برای ویندوز ۱۰ رونمایی کرد. این اپلیکیشن که اصطلاحا به عنوان هاب مرکزی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

مایکروسافت به دنبال ساده‌تر کردن کار کاربران در استفاده از اپلیکیشن‌های آفیس است. به همین منظور روز گذشته از اپلیکیشن جدید آفیس برای ویندوز ۱۰ رونمایی کرد.

این اپلیکیشن که اصطلاحا به عنوان هاب مرکزی برای همه‌ی نیاز‌های اپلیکیشن‌های آفیس انجام وظیفه می‌کند، قرار است جایگزینی برای اپلیکیشن مای آفیس باشد. کافیست آن را باز کنید تا به همه‌ی اپلیکیشن‌های مایکروسافت آفیس دسترسی داشته باشید.

این نرم افزار همچنین به شما پرونده‌هایی که پیش‌تر روی آن‌ها کار کرده بودید را نمایش خواهد داد. علاوه بر این بهره‌مند شدن این اپلیکیشن از ویژگی جست و جو امکان یافتن پرونده‌هایی که در صفحه اصلی قابل مشاهده نیست را میسر می‌سازد.

مایکروسافت اعلام کرده که ساخت این اپلیکیشن بعد از ارزیابی تجربه‌ی کاربران در استفاده از Office.com اتفاق می‌افتد. وبسایتی که دقیقا اعمال مشابه با اپلیکیشن جدید آفیس مایکروسافت را برای کاربران وب انجام می‌دهد.

در کنار تغییرات یاد شده، مایکروسافت برخی اصلاحات دیگر را نیز به اپلیکیشن‌های خود اضافه کرده است. غول نرم افزاری دنیا چندی پیش یک بروزرسانی جدید برای اپلیکیشن اوت لوک در سیستم عامل iOS عرضه کرد.

اپلیکیشن جدید آفیس از همین حالا در دسترس کاربران اینسایدر قرار گرفته است و به زودی برای ویندوز 10‌ عرضه خواهد شد. این اپلیکیشن کاملا رایگان است و همه‌ی مشترکین آفیس 365، آفیس 2019، آفیس 2016 و آفیس آنلاین می‌توانند از آن استفاده نمایند.

این اپلیکیشن به زودی در استور مایکروسافت در دسترس قرار خواهد گرفت و همچنین از تابستان پیش رو، به صورت نصب شده در دستگاه‌هایی که از ویندوز 10‌ استفاده می‌کنند در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی