ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نتایج بنچمارک منتسب به آنر وی 20 سه روز پیش از معرفی رسمی

چندی پیش آنر با برپایی رویدادی در هنگ‌کنگ از موبایل وی ۲۰ رونمایی کرد که از نمایشگر منحصر به فرد و دوربین قدرتمند بهره می برد. حال بنچمارکی منتسب به آنر وی 20 در وب سایت گیکبنچ ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

چندی پیش آنر با برپایی رویدادی در هنگ‌کنگ از موبایل وی ۲۰ رونمایی کرد که از نمایشگر منحصر به فرد و دوربین قدرتمند بهره می برد. حال بنچمارکی منتسب به آنر وی 20 در وب سایت گیکبنچ منتشر شده که از تعبیه شدن چیپست کایرین ۹۸۰ و ۸ گیگابایت رم در آن خبر می‌دهد.

پرچمدار برند اقتصادی آنر که قرار است سه روز دیگر رسماً معرفی شود، در واقع نسل بعدی برای آنر وی ۱۰ محسوب می‌شود و با شماره‌ی مدل  PCT-AL10 در وب سایت گیکبنچ رویت شده است.

تلفن هوشمند یاد شده توانسته در تست بنچمارک چند هسته‌ای وبسایت گیکبنچ امتیاز ۹۷۹۲ را  ثبت کند. در حالی که آزمایش تک هسته ای آن، نمره ۳۲۶۱ را نتیجه داده است. این امتیاز به لطف چیپست اسنپدراگون هشت هسته‌ای ۹۸۰ بدست آمده که ۸ گیگابایت رم را برای پردازش در اختیار خود دارد.

همچنین آنر برای این موبایل به صورت پیش فرض، سیستم عامل اندروید ۹ پای در نظر گرفته است و پیش از این نیز مشخصات کاملی از آن نیز لو رفته است.

بنابر شایعات لو رفته، آنر وی ۲۰ از یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی استفاده می‌کند که حفره‌ای کوچک در گوشه‌ی سمت چپ آن جاخوش کرده است. ضمن اینکه ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای این موبایل درنظر گرفته شده است.

همچنین در بدنه‌ی پشتی تلفن هوشمند یاد شده یک آرایه دوربین سه گانه قرار گرفته و سنسوری ۲۵ مگاپیکسلی نقش دوربین سلفی را در آن ایفا می‌کند.

ضمن اینکه یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ آمپری در موبایل مذکور تعبیه شده که از قابلیت شاٰرژ ۲۲.۵ واتی پشتبیانی می‌کند. این موبایل قرار است یک ماه دیگر با نام آنر ویو نیز به بازار جهانی عرضه گردد. کاربران مجبور خواهند بود برای خرید ارزانترین نسخه از این موبایل ۴۰۵ دلار هزینه کنند و نسخه‌ی گرانتر نیز ۴۷۸ دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۳ دی ۱۳۹۷

    چیپ اسنپدراگون نه. چیب کایرین

مطالب پیشنهادی