ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Fall of Light
ویجیاتو - بازی

بازی Fall of Light را از آریو و با پرداخت تومان خریداری کنید

Fall of Light نام بازی نقش‌آفرینی‌ برای پلتفرم ویندوز است که برگرفته از حال و هوای سری بازی‌های دارک سولز بوده و به نوعی می‌توان گفت تجربه‌ای شاعرانه از آن است. این بازی مستقل با ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۵ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

Fall of Light نام بازی نقشآفرینیبرای پلتفرم ویندوز است که برگرفته از حال و هوای سری بازیهای دارک سولز بوده و به نوعی میتوان گفت تجربهای شاعرانه از آن است. این بازی مستقل با بازخورد نسبتاً خوبی نیز از سوی رسانههای مرتبط با گیم روبرو شده و میانگین امتیاز متای آن 69 است.

داستان بازی شما را در نقش افسر بازنشستهای قرار میدهد که باید از موانع پر پیچ و خم عبور کند تا خود را به مقصد برساند. مسیر بازی پر است از مبارزات مختلفی که باید طی آنها از دخترتان در برابر گزند تاریکی و موجودات اهریمنی محافظت کنید. زیرا او از جنس نور است و کلید بسیاری از معماهایی که در طول داستان بازی با آنها روبرو میشوید در اختیار او است.

Fall of Light سپتامبر سال گذشته میلادی از طریق استیم برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد. اما به موجب قرارداد همکاری مشترک فروشگاه بازی آریو و کمپانی 1C (ناشر سرشناس بازیهای ویندوز) حالا میتوانید نسخه دیجیتال و قانونی بازی را با پرداخت تومان از آریو تهیه کنید.

طی همکاری مذکور، کاربران میتوانند بسیاری از بازیهای 1C را با قیمتی معقولتر از فروشگاههای خارجی از آریو به صورت دیجیتال تهیه کنند. در همین راستا همزمان با تخفیف جهانی کریسمس، میتوانید بازی 15 دلاری Fall of Light را با 66 درصد تخفیف و تنها با پرداخت 35 هزار تومان (به جای 104.900 تومان در حالت عادی) از آریو خریداری و دریافت کنید.

پس اگر به دنبال یک بازی نقشآفرینی جالب و مقرون به صرفه هستید، از طریق این لینک برای خرید بازیاقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • moslemzare
    moslemzare | ۵ دی ۱۳۹۷

    یه بازی الکی و قدیمی و آفلاین ک تو همه سایتا واسه دانلود هست چرا باید خرید ۳۵ تومن؟!!!

مطالب پیشنهادی