ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رجیستری گوشی دو سیم کارته
تکنولوژی

راهنمای خدمات الکترونیک: چگونه سیم کارت دوم گوشی خود را رجیستر کنیم؟

سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی برای آخرین بار به گوشی‌های مسافری دوسیم‌کارته که فقط یکی از شناسه‌های خود را در سامانه گمرک وارد کرده‌اند، مهلت زمانی کوتاهی داده تا نسبت به ثبت و فعال کردن ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی برای آخرین بار به گوشی‌های مسافری دوسیم‌کارته که فقط یکی از شناسه‌های خود را در سامانه گمرک وارد کرده‌اند، مهلت زمانی کوتاهی داده تا نسبت به ثبت و فعال کردن شناسه دوم اقدام کنند. این اقدام برای رجیستری سیم کارت دوم تمام گوشی‌هایی که تاکنون رجیستر نشده‌اند نیز انجام شدنی است.

برای فعال‌سازی دومین شناسه در سامانه همتا، ابتدا باید وارد سامانه همتا شوید و برای ورود سریع‌تر شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. سپس کدی که برای شما ارسال می‌شود را به همراه کدی که در تصویر نمایش داده می‌شود را وارد کنید.

رجیستری گوشی دو سیم کارته

در صفحه اول یا همان «مدیریت دستگاه‌ها» سه گزینه اصلی وجود دارد که شما باید گزینه «افزودن دستگاه» را انتخاب کنید. توجه کنید اگر پیش از این یک شناسه را ثبت کرده باشید، در همین صفحه شناسه قبلی به شما نمایش داده می‌شود.

رجیستری گوشی دو سیم کارته

حالا باید کد IMEI را وارد کنید. همانطور که در همین صفحه گفته شده‌است درصورتی‌‌که دستگاه شما چند سیم کارته باشد، سامانه به طور خودکار درخواست می‌کند که سایر شناسه‌ها را نیز وارد کنید.

رجیستری گوشی دو سیم کارته

با ثبت کد IMEI اول این پیام نمایش داده می‌شود.

رجیستری گوشی دو سیم کارته

با وارد کردن دومین IMEI  و ثبت آن مراحل درخواست رجیستری تکمیل می‌شود.

رجیستری گوشی دو سیم کارته

در انتها نیز دو شناسه ثبت شده تلفن همراه شما و مدل آن نمایش داده خواهد شد.

رجیستری گوشی دو سیم کارته

نکته دیگر آنکه درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI)، دوم دستگاه‌تان را به همتا اظهار کنید یا اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI)، دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره ۰۹۶۳۶۶ تماس گرفته و مشکل را مطرح کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mehdi hd
    mehdi hd | ۹ دی ۱۳۹۷

    ریدم تو این طرح مسخره

مطالب پیشنهادی