ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین قیمت خودرو در بازار تهران

در ماه‌ های اخیر، بازار خودرو در برزخ قیمت قرار گرفته است؛ خودرو‌های خارجی که ورودشان کامل متوقف شده است، حالا با قیمت‌ های عجیب معامله می‌ شوند و در طرف مقابل خودرو‌های داخلی نیز ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۷ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۵

در ماه‌ های اخیر، بازار خودرو در برزخ قیمت قرار گرفته است؛ خودرو‌های خارجی که ورودشان کامل متوقف شده است، حالا با قیمت‌ های عجیب معامله می‌ شوند و در طرف مقابل خودرو‌های داخلی نیز با عرضه قطره چکانی از سوی خودروسازان جاده مخصوص، هر روز رکورد جدید قیمت را به ثبت می‌ رسانند.
در حالی که از ماه‌ ها قبل سازمان حمایت در حال بررسی قیمت خودرو با توجه به افزایش قیمت ارز است، خودروسازان قیمت اکثر محصولات خود را افزایش داده‌ اند و به تازگی سایپا هم قیمت جدید 4 محصول خود را اعلام کرد.
نکته جالب اینجاست که سازمان حمایت هنوز هم اعلام میکند که مشغول محاسبه قیمت خودرو های داخلی است و این افزایش قیمت‌ ها را تایید نمی‌ کند و عجیب‌ تر آنکه قیمت اکثر خودروهای اعلام شده بالاتر از قیمت بازار است که با این وجود باید منتظر سونامی انصراف‌ از سوی مشتریان این محصولات باشیم.
در ماه‌ های اخیر با ممنوعیت واردات خودرو و بسته شدن مرز‌های کشور به روی خودرو‌های روز دنیا، رقابت را بین خودروسازان داخلی نه برای افزایش کیفیت و عرضه، بلکه برای پیش فروش‌ های چندین و چند ماهه با قیمت های نامشخص، افزایش داده و نتیجه این نوع عرضه، گرانی خودرو‌ها در بازار آزاد است.
استعلام قیمت خودرو های داخلی از بازار تهران و کرج:قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • i2sight
    i2sight | ۷ دی ۱۳۹۷

    :))))))

مطالب پیشنهادی