ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

چالش رانندگان با نوربرگ رینگ؛ نگاهی به برخی از حوادث سال 2018 در جهنم سبز [تماشا کنید]

نوبریگ رینگ یکی از معروف ترین پیست‌های بررسی و مسابقات خودرو است که در شهر نوربرگ آلمان واقع شده است و بر تن هر راننده حرفه ای و نیم حرفه ای لرزه می اندازد. این پیست  در ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

نوبریگ رینگ یکی از معروف ترین پیست‌های بررسی و مسابقات خودرو است که در شهر نوربرگ آلمان واقع شده است و بر تن هر راننده حرفه ای و نیم حرفه ای لرزه می اندازد. این پیست  در دنیای خودرو به جهنم سبز مشهور است و مسابقات 24 ساعته نوربرگ رینگ در آن برگزار میشد. اکنون نیز بخش نوردشیف این پیست محل تست خودروهای شرکت های خودرو سازی است که تا به الان لامبورگینی با مدل اونتادور SVJ سریعترین خودرو این پیست محسوب می شود.

یکی از مزیت های جالب این پیست این است که ورود به آن بر روی همه باز است و شما تنها می توانید با پرداخت مقدار کمی عوارض وارد پیست شده و در مسیر 22 کیلومتری آن ،خودرو و مهارت های خود را محک بزنید. اما همیشه سرعت عواقب و خطرات خاص خود را دارد که همین ریسک های هیجان انگیز سبب محبوبیت بیش از حد نوربرگ رینگ و تعلق گرفتن نام جهنم سبز به آن شده است.

به تازگی یک کانال یوتیوب مجموعه ای از تمام تصادفات رخ داده در سال 2018  این پیست را جمع اوری کرده است که ما قصد داریم آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

جالب بدانید با توجه به اتفاقات و حوادث رخ داده در این پیست تفاوتی ندارد که شما یک سوپر اسپرت سوار باشید یا یک فولکس بیتل را در اختیار داشته باشید در هر حالتی این پیست تمام مهارت های رانندگی شما را به چالش خواهد کشید.

اگر با دقت ویدئوی مذکور را مشاهده کنید حتی یک ون را نیز در حال عبور از پیست مشاهده می کنید که راننده آن به منظور به چالش کشیدن مهارت های خود پا به جهنم سبز گذاشته و به علت ابعاد بزرگ، دچار مشکلات زیادی می شود. جالب تر آنکه تمامی این تصادفات و حوادث تنها مربوط به یکی از پیچ های این مسیر 20 کیلومتر است و مسلما پوشش تمام حوادث این پیست در طول سال 2018 نیازمند یک فیلم چندین ساعته خواهد بود.
در انتها پیشنهاد می شود اگر به بازی های اتومبیل رانی دسترسی دارید که این پیست نیز درون آن ها تعبیه شده حداقل بکیار آن ها را تست کنید.

جهنم سبز

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی