ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مانیتور فوق عریض 49 اینچی ال جی شما را از خرید چند نمایشگر بی نیاز می کند

درست قبل از آغاز رویداد CES 2019 کمپانی ال جی از مانیتور فوق عریض 49 اینچی خود رونمایی کرد. ال جی می‌گوید این نمایشگر خمیده با نسبت تصویر ۳۲:۹، به گونه طراحی شده که شما ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۰

درست قبل از آغاز رویداد CES 2019 کمپانی ال جی از مانیتور فوق عریض 49 اینچی خود رونمایی کرد.

ال جی می‌گوید این نمایشگر خمیده با نسبت تصویر ۳۲:۹، به گونه طراحی شده که شما را از از داشتن چند مانیتور کنار هم بی نیاز کند. این مانیتور با رزولوشن ۵۱۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل از استاندارد HDR 10 هم پشتیبانی می‌کند تا شما قادر به تجربه بازی‌ها و تماشای ویدیو با بالاترین کیفیت ممکن باشید.

علاوه بر پوشش ۹۹ درصدی محدوده رنگی sRGB،‌ این نمایشگر روشنایی ۳۵۰ نیت را ارائه می‌دهد. مطابق انتظار نمایشگر فوق عریض ال جی از قابلیت تصویر در تصویر هم پشتیبانی می‌کند تا بتوانید به طور همزمان کارهای مختلفی را در آن پیش ببرید.

برای استفاده بهینه، ال جی یک نرم‌افزار دوگانه را برای این نمایشگر در نظر گرفته که اجازه می‌دهد که یا یک ماوس و کیبورد،‌ دستگاه‌های مختلفی به آن متصل شوند.

همگام با این برنامه، ۱ پورت USB-C و ۲ پورت HDMI برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. جدا از این دو پورت، ۴ خروجی USB 3.0 و ۱ پورت Display هم در مانیتور جدید ال جی تعبیه شده‌اند. در بخش طراحی ظاهری هم ال جی برای مانیتور جدید خود یک پایه از جنس فلز در نظر گرفته که می‌توان آن را بین ۵ تا ۱۵ درجه خم کرد.

علاوه بر مانیتور فوق عریض 49 اینچی، ال جی پیش از این هم مانیتور گیمنگ اقتصادی 32QK500-W با پشتیبانی از FreeSync و رزولوشن QHD را معرفی کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali1324
    ali1324 | ۱۳ دی ۱۳۹۷

    عجب چیز باحالیه?

مطالب پیشنهادی