ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی ال جی G8 احتمالا از تکنولوژی صدای زیر نمایشگر بهره می‌برد

حسگر اثر انگشت درون نمایشگر در حال تبدیل شدن به یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی‌های اندرویدی است. حال به نظر می‌رسد که طی سال 2019 باید منتظر فراگیر شدن تکنولوژی صدای زیر نمایشگر باشیم. بر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۴ دی ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

حسگر اثر انگشت درون نمایشگر در حال تبدیل شدن به یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی‌های اندرویدی است. حال به نظر می‌رسد که طی سال 2019 باید منتظر فراگیر شدن تکنولوژی صدای زیر نمایشگر باشیم.

بر اساس گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده‌اند، ال جی به‌زودی از یک گوشی با تکنولوژی صدای زیرنمایشگر رونمایی خواهد کرد و احتمالا گوشی ال جی G8 به این تکنولوژی مجهز خواهد شد. اگر این اتفاق رخ دهد، دیگر این گوشی در بالای بدنه خود به یک فضا برای کار گذاشتن بلندگو نیاز نخواهد داشت.

صدای زیر نمایشگر

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد که این گوشی از همان بلندگوهای مرسوم که پیش از این هم در گوشی‌های دیگری شاهد آن بودیم در بدنه خود استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر شایعاتی مبنی بر حفره قطره‌ای شکل در بالای نمایشگر پرچمدار ال جی هم به گوشی می‌رسد که اگر این اتفاق هم رخ دهد، ال جی G8 در مقایسه با پرچمداران سابق این کمپانی، یک گوشی انقلابی در زمینه طراحی به حساب خواهد آمد.

مدت زمان زیادی می‌شود که ال جی و سامسونگ در حال کار روی تکنولوژی پخش صدا از زیر صفحه نمایش هستند و باید منتظر ماند دید که آیا این فناوری هم مانند حسگر اثر انگشت درون نمایشگر مورد توجه تولیدکنندگان موبایل قرار خواهد گرفت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی