ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نگاهی به بخش Seasons فیفا 19؛ تجربه‌ی بدون مزاحمت پرداخت‌های درون برنامه‌ای

اگر به عنوان یک کاربر سری فیفا، علاقه‌ای به بخش آلتیمیت تیم و پرداخت‌های درون برنامه‌ای هنگفت آن نداشته باشید، گزینه اول شما در قسمت آنلاین بازی، بخش Seasons فیفا 19 خواهد بود؛ بخشی که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

اگر به عنوان یک کاربر سری فیفا، علاقه‌ای به بخش آلتیمیت تیم و پرداخت‌های درون برنامه‌ای هنگفت آن نداشته باشید، گزینه اول شما در قسمت آنلاین بازی، بخش Seasons فیفا 19 خواهد بود؛ بخشی که در فیفا 19 تغییر زیادی نسبت به نسخه‌های پیشین نکرده اما همچنان حضور در آن تجربه‌ای لذت بخش است.

بخش Seasons فیفا 19 چیست؟

به طور کلی، شما در بخش Seasons فیفا 19 می‌توانید با انتخاب باشگاه مورد علاقه خودتان، با دیگر کاربران آنلاین که نزدیک به سطح شما هستند، بازی کنید. برای ماندن در سطح فعلی، صعود به سطح بعدی و در نهایت کسب قهرمانی در سطحی که در آن حضور دارید، نیاز به میزان مشخصی امتیاز دارید.

بخش Seasons فیفا 19
یوونتوس محبوب‌ترین تیم این بخش محسوب می‌شود.

حضور در هر سطح ۱۰ بازی طول می‌کشد و اگر شما زودتر از موعد صعود و قهرمانیتان در یک سطح قطعی شود، سطح ذکر شده زودتر به پایان خواهد رسید. حریفان شما، اغلب از همان سطحی که در آن حضور دارید انتخاب خواهد شد و بنابراین، با رسیدن به سطوح بالاتر باید منتظر سخت‌تر شدن بازی‌ها باشید.

چگونه بخش Seasons فیفا 19 را تجربه کنیم؟

برای تجربه یک بازی در این بخش تنها به انتخاب چند گزینه نیاز دارید که در ادامه به طور کامل به آن‌ها می‌پردازیم:

  • جستجو: بر اساس قدرت تیم و سطحی که در آن قرار دارید، بازی به طور خودکار حریف مناسبی برای شما انتخاب می‌کند.
  • تعویض تیم و لباس: هر وقت که خواستید می‌توانید خود تیم یا لباس آن را تغییر دهید. طبیعی است که در صورت انتخاب تیمی با سطح کیفی متفاوت، با تیم‌هایی در همان حد و اندازه روبرو خواهید شد.
  • کنترل و قوانین بازی: در این بخش می‌توانید مشخص کنید که حریف مقابلتان با چه تنظیماتی مشغول به بازی باشد. همچنین می‌توانید برای پیدا کردن حریف‌های با قدرت مشخص‌ یا برعکس، تنظیمات خاصی را در این قسمت اعمال کنید.
  • کاپ: با توجه به سطحی که در آن قرار دارید، هر چند روز یک بار می‌توانید در یک کاپ جداگانه شرکت کنید.
  • تاریخچه: مقام‌ها و قهرمانی‌هایی که در بخش Seasons فیفا 19 به دست می‌آورید در این قسمت قابل مشاهده خواهند بود.
  • جدول: در اینجا می‌توانید وضعیت خود در جدول کلی این بخش مشاهده کرده و با قوی‌ترین‌های Seasons آشنا شوید.

سطوح مختلف

همانطور که پیش از این گفتیم، هر سطح از بخش Seasons نیاز به کسب امتیاز مشخصی برای بقا و صعود دارد که در جدول زیر به طور کامل آن را شرح خواهیم داده‌ایم:

سطح امتیاز برای بقا امتیاز برای صعود امتیاز برای قهرمانی
DIVISION 1 14 23
DIVISION 2 12 18 21
DIVISION 3 12 18 21
DIVISION 4 10 16 19
DIVISION 5 10 16 19
DIVISION 6 10 16 18
DIVISION 7 8 14 17
DIVISION 8 8 12 15
DIVISION 9 6 10 13
DIVISION 10 9 12

البته برگزاری کاپ‌ها روند کاملا متفاوتی نسبت به Division ها دارد. کاپ‌های بخش Seasons به طور ۳۲ تیمه برگزار خواهند شد و شما برای قهرمانی در آن‌ها نیاز به بردن ۴ بازی دارید. به طور کلی ۴ کاپ متفاوت در بخش Seasons فیفا 19 وجود دارند که به جز EA Shield باید مجوز حضور در آن‌ها را دریافت کنید.

تورنومنت سطح مورد نیاز
EA SHIELD DIV 10
EA CUP صعود به DIV 7
CONTINENTAL CUP صعود به DIV 4
PREMIER CUP صعود به DIV 2

چند نکته برای موفقیت در بخش Seasons فیفا 19

جدا از آموزش‌های ابتدایی، رعایت کردن چند نکته زیر باعث می‌شود که شما زودتر به سطوح بالاتر در این بخش از فیفا 19 برسید.

تیم‌های متفاوت را امتحان کنید: سعی کنید همیشه چند تیم از چند سطح متفاوت را در اختیار داشته باشید. انتخاب تیم ضعیف‌تر به این معنا است که شما با تیمی از همان سطح یا حتی ضعیف‌تر روبرو می‌شوید. در بعضی از مواقع، افرادی که چنین تیم‌هایی را انتخاب می‌کنند را می‌توان راحت‌تر از حریفان حرفه‌ای شکست داد.

از اجازه خود برای ترک بازی اضافه کنید: طی هر فصل، شما یک بار اجازه دارید تا درخواست خروج از یک مسابقه را بدون ۳-۰ اعلام شدن نتیجه بدهید. در بعضی از زمان‌ها ممکن است کیفیت اینترنت حین بازی خراب شده یا حتی رنگ پیراهن دو تیم شبیه یکدیگر باشد و شما در سطوح دریافت رضایت از حریف می‌توانید این نوع بازی‌ها اعصاب خرد کن را سریع‌تر و بدون از دست دادن امتیاز ترک کنید.

از تمام انرژی بازیکنان خود استفاده کنید: با توجه به این نکته که انرژی بازیکنان شما بعد از هر مسابقه در بخش Seasons فیفا 19 به طور کامل بازیابی می‌شود، بهتر است که از تمام توان‌ آن‌ها طی یک مسابقه استفاده کنید. همچنین مانند بخش آلتیمیت تیم، شما محدودیتی در میزان استفاده از بعضی از بازیکن‌ها ندارید و بنابراین بهتر است که حتما در نیمه دوم بازی، شانسی برای بازی کردن بازیکنان روی نیمکت قائل شوید.

فقط به برد فکر کنید: در این بخش وقت اضافه و بعد از آن ضربات پنالتی هیچ‌ معنایی ندارند بنابراین بهتر است استراتژی تیمی خود را به گونه‌ای بچینید که در نهایت به پیروزی شما در مسابقه ختم شود. از ریسک کردن نترسید و در قسمت تاکتیک‌های داینامیک چند حالت حمله گوناگون را برای تیم خود در نظر بگیرید.

بی اهمیت بودن گل زده و خورده: در بخش Seasons فیفا 19 تعداد گل‌هایی که توسط شما به ثمر رسیده‌اند یا گل‌هایی که تیم شما آن‌ها دریافت کرده‌اند هیچ اهمیتی ندارند. بنابراین اگر حریف شما حسابی قدر است و تنها یک گل از او پیش هستید، لزومی ندارد که برای زدن گل بیشتر به سمت دروازه هجوم ببرید. در ضمن و اگر در مسابقه‌ای از پیش باخته‌اید و دیگر شانسی برای تیم خود قائل نیستید، با خیالت راحت می‌توانید از آن مسابقه خارج شوید تا هم حریفتان زودتر به ۳ امتیاز برسد و هم شما زودتر برای پیروزی در بازی بعدی برنامه ریزی کنید.

در این بخش می‌توانید نگاهی به نتایج خودتان، حریفان و سطح آن‌ها داشته باشید.

به تغییرات قدرت بازیکنان دقت کنید: همان‌طور که می‌دانید، هر از چندگاهی قدرت بازیکنان در فیفا 19 دستخوش تغییر می‌شود. این تغییرات به صورت مستقیم در تیم شما در بخش Seasons هم اعمال خواهند شد. بنابراین مهم است که بعد از نصب هر آپدیت، حواستان به پیشرفت یا پسرفت بازیکنان داخل زمین یا روی نیمکت باشد.

در انتها باید گفت که مهم‌ترین نکته برای کسب موفقیت در بخش Seasons فیفا 19 آشنایی با قوانین و شگردهای این بازی است که در مقالات جداگانه‌ای به آن‌ها پرداخته‌ایم که از اینجا به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

نیاز به آموزش در چه بخش‌هایی از فیفا 19 دارید؟‌ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی