ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Anthem گرافیک خارق العاده این بازی را به تصویر می‌کشد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شده که گرافیک فوق العاده این عنوان  را به تصویر می‌کشد. هر چقدر که امیدها نسبت به گیم‌پلی جدیدترین ساخته کمپانی بایوور یعنی انتم کم شده باشد، همه ما ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شده که گرافیک فوق العاده این عنوان  را به تصویر می‌کشد.

هر چقدر که امیدها نسبت به گیم‌پلی جدیدترین ساخته کمپانی بایوور یعنی انتم کم شده باشد، همه ما می‌دانیم که در این بازی با یکی از خارق العاده‌ترین گرافیک‌های نسل هشتم روبرو خواهیم بود. این موضوع به خوبی و در تریلر جدیدی که ناشر این عنوان یعنی کمپانی الکترونیک آرتز با همکاری انودیا منتشر کرده، مشهود است.

طی این ویدیو ۲ دقیقه‌ای، صحنه‌هایی از محل‌هایی که طی این بازی آن‌ها را ملاقات خواهیم کرد به تصویر کشیده می‌‌شوند. جدا از کیفیت بالای نور پردازی و جزییاتی که در محیط قابل مشاهده هستند، نبردهای Anthem هم حداقل در بخش گرافیکی جلوه زیبایی دارند.

رسیدن به این سطح از کیفیت، با تکنولوژی جدیدی که انویدیا در کارت‌های گرافیک سری RTX استفاده کرده، ممکن شده است. به این معنا که در این بازی هم باید منتظر استفاده از تکنولوژی ردیابی پرتو باشیم؛ تکنیکی در رندرینگ که بازتاب همزمان (Real-Time) نور و تعبیه افکت های سینمایی را میسر می کند.

پیش از این و طی همین هفته هم تریلر دیگری از گیم‌پلی بازی Anthem منتشر شده بود. همچنین کمپانی انویدیا طی رویداد CES 2019 از کارت گرافیک میان رده خود با نام RTX 2060 رونمایی کرد. این کارت گرافیک 349 دلاری از کارت 1070Ti سریع‌تر است و حتی 60 درصد قدرت بیشتری در قیاس با کارت گرافیکی 1060 خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Modav
    Modav | ۱۷ دی ۱۳۹۷

    متاسفانه گرافیک فوق‌العاده‌ای که ازش حرف میزنین تو این ویدیویی که اینجا با این کیفیت گذاشتین هیچیش معلوم نیس!

    • Salman Rahimi
      Salman Rahimi | ۱۷ دی ۱۳۹۷

      دقیقا. متاسفانه کیفیت ویدیو خیلی پایین بود

مطالب پیشنهادی