ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این مسواک عجیب و غریب در ۱۰ ثانیه دندان های شما را تمیز می‌کند

اکثر دندان پزشکان اعتقاد دارند که باید روزی ۲ بار و به مدت ۲ دقیقه دندان‌ها را مسواک زد. البته کمپانی فرانسوی FasTeesH طی رویداد CES 2019 از مسواکی رونمایی کرده که کار تمیز کردن ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

اکثر دندان پزشکان اعتقاد دارند که باید روزی ۲ بار و به مدت ۲ دقیقه دندان‌ها را مسواک زد. البته کمپانی فرانسوی FasTeesH طی رویداد CES 2019 از مسواکی رونمایی کرده که کار تمیز کردن دندان های شما را تنها در ۱۰ ثانیه انجام می‌دهد.

تفاوت کلیدی این مسواک با مسواک‌های عادی به Y شکل بودن بخش برس‌های آن برمی‌گردد. شما در ابتدا باید خمیردندان را به طور متوازن روی مسواک زده، مسواک را ۵ ثانیه روی بخش بالایی فک و ۵ ثانیه در بخش پایینی آن قرار دهید. طراحی این مسواک حالتی لاستیکی داشته و همین موضوع باعث می‌شود که قرار گرفتن آن در دهان شما چندان آزار دهنده نباشد.

دندان

به طور کلی ۴ سایز گوناگون برای این مسواک در نظر گرفته شده تا همه گروه‌‌های سنی بتوانند از آن استفاده کنند. در بخش پایینی این اختراع تازه، یک موتور مخصوص وجود داره که با تولید لرزش به مسواک شدن کامل دندان‌های شما کمک می‌کند.

در ضمن بخش Y شکل مسواک عملکرد آنتی باکتریال داشته و در مقابل آلوده شدن به باکتری‌های متدوال دست‌شویی از خود مقاومت نشان می‌دهد. در ضمن قسمت موتور را می‌توان از این بخش جدا کرد و در واقع شما قادر به تعویض برس‌های این گجت خواهید بود.

خرید این مسواک ۱۲۵ دلار آمریکا هزینه در پی خواهد داشت که مبلغ نسبتا زیادی برای چنین محصولی محسوب می‌شود. البته سازندگان مسواک ذکر شده اعتقاد دارند که این مسواک قادر به تمیز کردن نقاطی از دهان است که مسواک‌های عادی به هیچ عنوان از پس آن بر نمی‌آیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی