ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگرهای گیمینگ و پروژکتور جدید شرکت ViewSonic معرفی شد

Elite زیربرند مانیتورهای گیمینگ شرکت ViewSonic است و حالا این خانواده دو عضو جدید با نام‌های XG240R و XG350R-C دارد که به ترتیب دارای استانداردهای ۱۶:۹ و ۲۱:۹ نمایش تصویر هستند. این دو مانیتور نرخ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

Elite زیربرند مانیتورهای گیمینگ شرکت ViewSonic است و حالا این خانواده دو عضو جدید با نام‌های XG240R و XG350R-C دارد که به ترتیب دارای استانداردهای ۱۶:۹ و ۲۱:۹ نمایش تصویر هستند. این دو مانیتور نرخ به‌روزرسانی بالایی دارند و با بهره‌گیری از فناوری FreeSync جلوی پارگی تصویر را می‌گیرند اما ویژگی بارز آن‌ها پشتیبانی از چندین اکوسیستم روشنایی PC است.

شرکای نرم‌افزاری RGB سری الیت شامل اکوسیستم TT RGB PLUS ترمال‌تیک، کرومای ریزر و مستر پلاسِ کولر مستر می‌شود. مانیتور XG240R دارای نمایشگری ۲۴ اینچی با رزولوشن 1080p می‌شود. نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز و زمان واکنش ۱ میلی ثانیه‌ای دارد. XG350R-C مدل خمیده آن است و از رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ بهره می‌برد. هر دو مانیتور دارای اتصالات DisplayPort، اچ دی ام آی، پورت‌های USB 3.0 و اسپیکر داخلی هستند.

مدل XG240R با قیمت ۲۶۶ دلار و مدل خمیده با قیمت ۷۱۶ دلار از اواخر این ماه به فروش خواهند رسید. در انتها تصاویر بیشتر از این مانیتورها قابل مشاهده است.

شرکت ViewSonic اما محصولات دیگری هم برای نمایش در CES آماده کرده. پروژکتور قابل حمل و 4K این شرکت با برچسب قیمت مناسبی محتوای با رزولوشن بالا را به خانه شما می‌آورد. M1 + LED از وای فای و بلوتوث پشتیبانی کرده، ۲۵۰ لومن روشنایی دارد و اسپیکرهای برند هارمان کاردون روی آن قرار گرفته و تا ۶ ساعت عمر باتری دارد که همه این‌ها با ۵۵۰ دلار در بهار پیش‌رو به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی