ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کورسیر از ماوس گیمینگ و وایرلس Harpoon با کمترین میزان تاخیر رونمایی کرد

کمپانی کورسیر بیشترین شهرت خود را مدیون حافظه های رم و موس های گیمینگی است که به صورت خاص برای بازی های اول شخص طراحی می شوند و از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. این شرکت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۷

کمپانی کورسیر بیشترین شهرت خود را مدیون حافظه های رم و موس های گیمینگی است که به صورت خاص برای بازی های اول شخص طراحی می شوند و از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. این شرکت حالا از موس گیمینگ وایرلس جدیدی رونمایی کرده که با تکنولوژی Slipstream، لگ را به کمترین میزان ممکن به هنگام تجربه بازی های ویدیویی می رساند. اما قابلیت های این ماوس همین جا به پایان نمی رسد؛ بلکه محصول تازه کورسیر از اتصالات گوناگون -شامل رسیور وایرلس 2.4 گیگاهرتزی، بلوتوث، اتصالی سیمی USB برای شارژ و انتقال اطلاعات- پشتیبانی می کند و شش دکمه قابل برنامه ریزی نیز دارد.

به عنوان یک ماوس 49 دلاری، کورسیر Harpoon Wireless گزینه های بسیاری در اختیار مشتریان می گذارد که برخی از آنها حتی در ماوس های رقبایی چون ریزر و لاجیتک، با دو برابر همین قیمت یافت نمی شوند. البته تکنولوژی کاهش لگ Slipstream کورسیر ایده چندان جدیدی نیست و ریزر هم قبلاً ایده ای مشابه را معرفی کرده بود؛ اما از آن جایی که گیمرها هنوز چندان از ماوس های گیمینگ بدون سیم استقبال نکرده اند، مشاهده رقابت در این حوزه قطعاً جالب است.

از منظر عمر باتری، کورسیر هارپون تا 60 ساعت کاربر را همراهی می کند؛ البته اگر مشغول استفاده از بلوتوث بوده و نورپردازی های بدنه ماوس را هم خاموش کرده باشید. با تکنولوژی کاهش مدت زمان تاخیر Slipstream اما این عمر باتری به نصف و 30 ساعت می رسد. باید در نظر داشت که ماوس لاجیتک جی هم با نورپردازی های خاموش، عمر باتری 60 ساعته دارد و ضمناً میزبان سنسور دقیق تر و قدرتمندتر 16 هزار DPI است.

و از شواهد بر می آید که کورسیر برای دست یابی به قیمت تحسین برانگیز 50 دلار، مجبور به کنار گذاشتن برخی قابلیت ها شده. به عنوان مثال خبری از سنسور 18 هزار DPI موجود در ماوس های سیمی نیست و در عوض باید به سنسور 10 هزار DPI بسنده کنید. طراحی دستگاه هم آنقدرها پریمیوم نیست و بدنه آن از جنس پلاستیک ساخته شده است. اما وایرلس بودن کورسیر هارپون و قیمت 50 دلاری اش، مزیت هایی هستند که می توانند کمکاری ها را جبران کنند.

علاوه بر ماوس هارپون، کورسیر از یک ماوس دیگر به نام M65 RGB Elite نیز رونمایی کرده که بیشتر از هر کس دیگر برای علاقه مندان بازی های شوتر اول شخص مناسب خواهد بود. این ماوس دکمه ای به نام «Sniper Button» دارد که DPI را به صورت آنی تغییر می دهد. بنابراین می توانید حساسیت ماوس را کاهش یا افزایش دهید تا هر تیری که شلیک می کنید دقیق تر باشد. این قابلیت پیشتر در انحصار کورسیر بود اما ریزر و لاجیتک هم اکنون قابلیت مشابه خود را ارائه می کنند.

ماوس M65 سنسوری 18 هزار DPI دارد و وزن آن را می توانید به دلخواه خودتان تغییر دهید. فریم آلومینیومی و دوجین نورپردازی RGB داینامیک روی بدنه هم از دیگر ویژگی های آن به حساب می آیند. این ماوس 69 دلار قیمت دارد و از همین حالا روانه بازار شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی