ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به بهترین توالت های هوشمند CES2019 برای انسان ها و حیوانات خانگی

چه خوشتان بیاید و چه نه، دیوایس های هوشمند در حال باز کردن راهشان به توالت خانه شما هستند. Consumer Electronics Show همواره فرصت خوبی برای نمایش ایده های جهان تکنولوژی بوده و نمایشگاه امسال ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

چه خوشتان بیاید و چه نه، دیوایس های هوشمند در حال باز کردن راهشان به توالت خانه شما هستند. Consumer Electronics Show همواره فرصت خوبی برای نمایش ایده های جهان تکنولوژی بوده و نمایشگاه امسال هم از این قاعده مستثنی نیست. درست متوجه شدید، در حال صحبت درباره توالت هایی با قابلیت اتصال به اینترنت، دستیار صوتی داخلی و چیزهایی از این دست هستیم. بیایید نگاهی بیندازیم به بهترین توالت های هوشمند CES امسال.

Neorest NX2 توالت هوشمندی است که توسط شرکت Toto، یکی از اصلی ترین بازیگران این حوزه ساخته شده و یکی از شایسته های تقدیر جایزه بهترین نوآوری در CES 2019 است. کمپانی سازنده می گوید در طراحی این توالت از «زیبایی سنگریزه هایی که به مرور زمان با آب شکل می گیرند» الهام گرفته است. سنسورهای پیشرفته دستگاه قادر به باز و بسته کردن درپوش و فعال سازی سیفون هستند. یک سیستم شستشوی شخصی، یک سیستم خشک کن، نشیمنگاه حرارتی و اسپری خوش بو کننده هم از دیگر قابلیت های دستگاه هستند تا بیشترین احساس راحتی را در توالت داشته باشید. Neorest NX2 ضمناً از تکنولوژی شستشوی کاسه Actilight بهره می برد که توالت را با الکترولیز آب می شوید.

Kohler Numi 2.0

توالت هوشمند Numi 2 قابلیتی دارد که هیچوقت فکر نمی کردید به آن در دستشویی نیاز داشته باشید: دستیار صوتی الکسا. Numi 2.0 بیشتر از اینکه یک توالت باشد، یک تجربه است. اسپیکرهای باکیفیتی روی بدنه آن قرار گرفته که می توانید از آنها برای گوش سپردن به موسیقی یا صحبت با دستیار صوتی آمازون استفاده کنید. نورپردازی های داخلی توالت هم می توانند به صورت دستی تنظیم یا با موسیقی در حال پخش همگام سازی شوند. تمام این قابلیت ها را در ازای 7000 دلار ناقابل دریافت خواهید کرد.

Inubox

توالت های هوشمند فقط برای انسان ها نیستند، بلکه گاهی می توانند به دوست وفادار شما هم کمک کنند. Inubox خودش را به عنوان یک توالت همه کاره داخلی برای سگ ها معرفی می کند. وقتی کار حیوان خانگی تمام می شود، Inobux قادر به جمع آوری خودکار مدفوع و تمیز کردن سطح، برای دفعه بعدی که سگ تان از آن استفاده می کند خواهد بود. گرچه Inubox هنوز به بازار نیامده، سازندگان دستگاه به دنبال سرمایه عمومی در کیک استارتر هستند تا اولین خط تولید را به راه بیندازند.

LavvieBot

اگرچه سگ ها به دستشویی کردن در داخل منزل عادت ندارند، اوضاع در مورد گربه ها متفاوت است. بنابراین چرا یک توالت هوشمند هم برای آنها نسازیم؟ LevvieBot یک دستشویی خودکار برای گربه هاست که می تواند مدفوع را تمیز کرده و مخزن را مجدداً پر کند. البته هنوز باید هر دو هفته دستگاه را تخلیه کنید، اما اگر رسیدگی به گربه خانگی برایتان سخت است، این توالت برایتان زمان می خرد. LevvieBot ضمناً یک اپلیکیشن مخصوص دارد که به شما می گوید گربه چه زمانی از دستشویی استفاده کرده؛ اگر احساس می کنید به چنین اطلاعاتی نیاز دارید. Lavviebot در ماه مه 2019 روی Indiegogo آغاز به کار می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی