ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰ پلاس
تکنولوژی

احتمال رونمایی از گلکسی اس 10 زودتر از رسم معمول سامسونگ

ده روز از سال میلادی جدید گذشته و این موضوع نشان می‌دهد که بیش از همیشه به رونمایی از پرچمداران سال ۲۰۱۹ سامسونگ نزدیک شده‌ایم. در این بین خبر‌ها هر روز داغ تر از گذشته ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۰ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

ده روز از سال میلادی جدید گذشته و این موضوع نشان می‌دهد که بیش از همیشه به رونمایی از پرچمداران سال ۲۰۱۹ سامسونگ نزدیک شده‌ایم. در این بین خبر‌ها هر روز داغ تر از گذشته می‌شود و همه منتظر رونمایی رسمی این گوشی‌ها هستند. اطلاعاتی تازه راجع به باتری، زمان رونمایی از پرچمداران و همچنین آخرین خبر‌ها از پرچمدار اقتصادی سامسونگ جدیدترین اخباری هستند که روز گذشته در رابطه با پرچمداران بعدی کره‌ای منتشر شده‌اند.

در حالی که همه انتظار داشتیم سامسونگ در مراسم MWC در شهر بارسلونا به رونمایی از پرچمداران خود بپردازد، به نظر می‌رسد که غول کره‌ای قصد دارد این کار را زودتر انجام دهد. بر اساس شنیده‌ها از افراد نزدیک به سامسونگ، احتمالا قرار است رونمایی از گلکسی اس 10 در شهر سان فرانسیسکو یک هفته پیش از مراسم MWC انجام پذیرد.

از طرفی در حالی که هنوز شش هفته تا رونمایی از پرچمداران سامسونگ فاصله داریم، شرکت مخابراتی معروف بریتانیایی یعنی EE با انتشار یک توییت اعلام کرد که گوشی‌های جدید سامسونگ به زودی رونمایی خواهند شد.

علاوه بر این، EE با ایجاد هیجان نسبت به گوشی‌های جدید غول کره‌ای بر این عقیده است که گوشی‌های آینده‌ی این شرکت قادر خواهند بود که دنیا را تغییر دهند. البته این اپراتور مخابراتی اطلاعات بیشتری راجع به زمان عرضه‌ی پرچمداران بعدی سامسونگ اعلام نکرده است. موضوعی که نشان می‌دهد احتمالا یک هفته زودتر از مراسم MWC یعنی ۲۶ بهمن در سان فرانسیسکو رونمایی گردند.

گلکسی اس 10

از طرفی به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد نسخه‌ی لایت گلکسی اس 10 را تحت عنوان سامسونگ گلکسی S10 E عرضه نماید. هنوز مشخص نیست که دلیل انتخاب حرف E چه باشد اما گمانه زنی‌ها نشان می‌دهد که این انتخاب شاید به خاطر اولین حرف Economical صورت پذیرفته است. همچنین بنابر گزارشات و همانطور که انتظار می‌رفت، این گوشی فاقد حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

البته این موضوع هنوز قابل تایید نیست، چرا که به تایید رسمی شرکت کره‌ای نرسیده. اما یقینا این اتفاق قانع کننده تر از بازگشت سری Edge به ترکیب پرچمداران سامسونگ است.

از سویی دیگر، خبر‌هایی راجع به قدرت باتری پرچمداران بعدی سامسونگ منتشر شد که در نوع خود جالب بود. پیش از این می‌دانستیم که قدرت باتری‌های گلکسی S10 E، اس 10 و اس 10 پلاس به ترتیب ۳۱۰۰، ۳۵۰۰ و ۴۰۰۰ میلی آمپر خواهند بود. تنها ابهام باقی مانده راجع به گوشی تاشوی سامسونگ و همچنین نسخه‌ی 5G است.

حالا به نظر می‌رسد GalaxyClub.nl خبر‌های بیشتری راجع به باتری این دو گوشی داشته باشد. طبق گزارشات این وبسایت، احتمالا نسخه‌ی 5G سامسونگ گلکسی اس 10 دارای باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعت باشد. احتمالا از این باتری در گوشی‌های میان رده‌ی سامسونگ یعنی گلکسی M20 و M30 نیز استفاده خواهد شد.

گلکسی اس 10

علاوه بر این، گوشی تاشوی سامسونگ احتمالا دارای دو باتری با ظرفیت ۳۱۰۰ میلی آمپرساعت باشد به این معنی که این گوشی از باتری قابل ملاحظه‌ی ۶۲۰۰ میلی آمپرساعتی بهره‌مند شده که آن را کنار تبلت‌ها قرار می‌دهد. موضوعی که نشان می‌دهد احتمالا این گوشی می‌تواند تا سه روز شارژدهی داشته باشد.

البته لازم به ذکر است که هنوز مشخص نیست گوشی تاشوی سامسونگ چه زمانی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی