ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ربات پیشرفته Ubtech با حرکات انسان نما رونمایی شد [تماشا کنید]

شرکت چینی Ubtech از ربات انسان نما خود در مراسم سال گذشته‌ی CES رونمایی کرده بود. حالا در مراسم CES 2019 این ربات با تغییراتی خاص مجددا عرض اندام کرد. این ربات و حرکات طبیعی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۱ دی ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

شرکت چینی Ubtech از ربات انسان نما خود در مراسم سال گذشته‌ی CES رونمایی کرده بود. حالا در مراسم CES 2019 این ربات با تغییراتی خاص مجددا عرض اندام کرد. این ربات و حرکات طبیعی آن تا حدی باعث می‌شود که فکر کنیم دنیا از آن چیزی که فکر می‌کنیم به آینده‌ نزدیک‌تر باشد.

ربات Walker سال گذشته فاقد دو دست و بازو‌ها بود، اما در مراسم CES 2019 آن‌ها را دارد. واکر حدودا ۱.۵ متر قد و ۷۷ کیلوگرم وزن دارد و می‌تواند اشیا را در دست بگیرد و از آن‌ها استفاده کند. این ربات در حال حاضر دارای طراحی جدیدی برای بدنه‌ی خود است که باعث می‌شود بتواند روی سطوح مختلف راحت تر از گذشته قدم بردارد.

این ربات دارای هوش مصنوعی با قابلیت تشخیص چهره و اشیا است و همچنین می‌تواند به افراد در استفاده از وسایل مختلف یاری برساند.

در کنار واکر ربات دیگری وجود دارد که در اندازه‌ای کوچکتر طراحی شده و نسبت به آخرین نمایش عمومی با پیشرفت‌های بیشتری رو به رو شده است. این ربات کروزر نام دارد و حالا با یک ساختار جدید تولید شده است. پردازنده‌ی قوی‌تر، توانایی مسیریابی بالاتر، پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم و محفظه‌ی صوتی جدید برای جلوگیری از نویز‌های محیط از ویژگی‌های این ربات به شمار می‌روند.

هنوز مشخص نیست که ربات واکر چه زمانی عرضه خواهد شد. اما کروزر برای فروش در سرتاسر دنیا در دسترس قرار گرفته است.

ویدیوی مربوط به ربات انسان نمای Ubtech

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rad
    rad | ۲۱ دی ۱۳۹۷

    فعلا دیسک کمر داره

مطالب پیشنهادی