ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آمازون در حال توسعه سرویس استریم بازی خود است

به نظر می‌رسد که آمازون در حال کار روی یک سرویس استریم بازی است که البته تا سال آینده نباید منتظر آن باشیم. طی سال‌های اخیر، ویدیو گیم با پیش گرفتن از دیگر سرگرمی‌های پرطرفدار ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

به نظر می‌رسد که آمازون در حال کار روی یک سرویس استریم بازی است که البته تا سال آینده نباید منتظر آن باشیم.

طی سال‌های اخیر، ویدیو گیم با پیش گرفتن از دیگر سرگرمی‌های پرطرفدار مانند سینما به عنوان یکی از درآمدزاترین صنعت‌های حوزه سرگرمی شناخته می‌شود و بنابراین عجیب نیست که کمپانی بزرگی مانند آمازون که پیش از این به بازار فیلم و سریال ورود کرده بود، قصد حضور در این بازار را داشته باشد.

به طور خلاصه، استریم بازی های ویدیویی همانند تماشای یک ویدیو روی یوتوب است. بازی ها روی سرورهای ابری گوگل ذخیره شده اند و کاربر از طریق اینترنتی قدرتمند، بازی را از سرورهای ابری دریافت و اجرا می کند. در این حالت نیازی به سخت افزار قدرتمند یا کنسول ها نیست و همه چیز بر بستر اینترنت ارائه می شود.

سرویس استریم بازی

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا به بیرون درز کرده، آمازون در حال انجام مذاکراتی با کمپانی‌های مطرح بازی سازی برای حضور عناوین شاخص‌ آن‌ها روی این سرویس استریم بازی معرفی نشده است. البته هنوز جزییاتی در مورد کمپانی‌هایی که آمازون قصد همکاری‌ با آن‌ها را دارد در دسترس نیست.

در حال حاضر، کمپانی‌های شناخته شده دیگری مانند گوگل و مایکروسافت هم برای پیدا کردن جایگاه قدرتمندی در این حوزه تلاش می‌کنند. چندی پیش مایکروسافت از پروژه Project xCloud که به شما اجازه تجربه عناوین ایکس باکس روی هر پلتفرمی را خواهد داد رونمایی کرد. طی ماه‌های گذشته هم گوگل با همکاری یوبیسافت بازی اساسینز کرید: ادیسه را برای تعداد محدودی از کاربران استریم کرده بود.

البته و با وجود آینده روشن سرویس‌های استریم بازی فیل اسپنسر به عنوان مدیر بخش گیم مایکروسافت اعتقاد دارد که این سرویس‌ها به هیچ عنوان جای کنسول‌های بازی را نخواهند گرفت.

دیدگاه شما در رابطه در رابطه با آینده سرویس‌های استریم بازی چیست؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی