ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Spryng آشنا شوید؛ پوشیدنی مخصوص ریکاوری ورزشی

گجت‌های رونمایی شده در نمایشگاه CES 2019 را می‌توان در دو یا سه مورد کلی دسته بندی کرد؛ ماشین های خودران، تلویزیون های غول آسا و گجت‌های سلامتی. چند سالی است که کاربران استقبال مطلوبی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

گجت‌های رونمایی شده در نمایشگاه CES 2019 را می‌توان در دو یا سه مورد کلی دسته بندی کرد؛ ماشین های خودران، تلویزیون های غول آسا و گجت‌های سلامتی.

 پوشیدنی مخصوص ریکاوری ورزشی

چند سالی است که کاربران استقبال مطلوبی از ساعت ها و پوشیدنی‌های سلامتی نشان می‌دهند و علاقه دارند اطلاعات کاملی از فعالیت ورزشی یا فشار خونشان داشته باشند. حال یک استارتاپ سعی کرده با عرضه‌ی محصولی متفاوت، پوشیدنی مخصوص ریکاوری ورزشی تولید کند.

Spryng هدف دارد با بالا بردن گردش خون، خستگی عضلانی را کاهش دهد و ریکاوری را سرعت بخشد. این گجت شباهت زیادی به قلم بند‌های بازیکنان فوتبال دارد اما با پوشاندن ماهیچه ساق پا، جریان خوش را افزایش می‌دهد و حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند.

 پوشیدنی مخصوص ریکاوری ورزشی

در این گجت، سه حالت مختلف برای الگو و سطح ریکاوری طراحی شده اما تمرکزش روی متراکم کردن فعال است و بدین ترتیب به غیر ماساژ اتوماتیک عضلات خسته، موجبات بهبودی کاربر را هم فراهم می‌کند. از این روش می‌توان برای بهبود عوارض بیماری‌هایی نظیر دیابت یا ایجاد لخته خونی در عضلات (ترومبوزیس) نیز استفاده کرد.

سازندگان این گجت شرایطی فراهم آورده‌اند که ورزشکاران می‌توانند حین رفت و آمد یا انجام فعالیت‌های دیگر ریکاوری شوند و دیگر نیازی نیست زمانی را به طور کامل برای این فعالیت کنار بگذارند.

البته Spryng حجم بزرگی دارد و نمی‌توان آن را زیر شلوار پوشید اما با این وجود بکار بستن آن، بهتر از صرف کردن زمانی زیاد در فیزیوتراپی است. یک درگاه شارژ و پشتیبانی از بلوتوث برای این گجت در نظر گرفته شده اما خبری از اپلیکیشن همراه برای کنترلش نیست.

تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده از روش‌ تراکم فعال، می‌تواند ریکاوری را تا ۵۰ درصد سرعت بخشد. بدین ترتیب کاربران می‌تواند با استفاده از این روش، سریعتر به شرایط آرمانی برسند و از وقتشان نیز به شکل مطلوبی استفاده نمایند. این محصول هم اکنون عرضه شده و کاربران می‌تواند با مراجعه به سایت رسمی Spryng، این پوشیدنی مخصوص ریکاوری ورزشی را با صرف هزینه‌ای معادل ۱۲۹ دلار خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی