ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش ایران خودرو با بیشترین قیمت ممکن اعلام شد

به روز رسانی: شرایط پیش فروش و فروش فوری ایران خودرو سرانجام شرایط کاری جدید خودروسازان مشخص شد و حالا شرایط فروش ایران خودرو برای 300 دستگاه پارس اتوماتیک و هایما s5 با تحویل فوری 30 ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۱۱

به روز رسانی: شرایط پیش فروش و فروش فوری ایران خودرو

سرانجام شرایط کاری جدید خودروسازان مشخص شد و حالا شرایط فروش ایران خودرو برای 300 دستگاه پارس اتوماتیک و هایما s5 با تحویل فوری 30 روزه اعلام شده است. قیمت گذاری این خودروها براساس نرخ حاشیه بازار انجام شده است.
به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران خودرو می رساند، بر اساس مجوزهاى صادر شده از سوى مراجع ذى صلاح، عرضه محصولات جدول ذیل به صورت بسیار محدود (300 دستگاه) و با قیمت حاشیه بازار از ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 97/10/24 لغایت 97/10/30 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می گردد.

در واقع به درستی مشخص نیست که هدف ایران خودرو از فروش تنها 300 دستگاه خودرو با چنین قیمتی چیست اما آنچه مسلم است که اینکه عرضه محدود خودروها به صورت فروش فوری نمی تواند به کاهش قیمت های حاشیه بازار منجر شده و صرفا امکان دلالی را برای خریداران چنین خودروهایی فراهم می کند. بنابراین شرایط فروش ایران خودرو با این شیوه بعید است که نقشی در تعدیل قیمت ها داشته باشد و احتمالا به تثبیت قیمت های فعلی در حاشیه بازار منجر خواهد شد.

شرایط فروش ایران خودرو

قواعد و ضوابط مهم شرایط فروش ایران خودرو در حاشیه بازار:
1 -ظرفیت ثبت نام براى هر کد ملی، یک دستگاه از هر خودرو است و در صورت ثبت نام از سوى مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوى شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.
2 - کلیه مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوى شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد.
با توجه به محدودیت هاى ایجاد شده در پرداخت وجوه اینترنتى متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فورى ، درگاه "سداد" در سایت فروش اینترنتى شرکت ایران خودرو تعبیه گردید که این دسته از مشتریان ( واریزهاى بالای 100میلیون) از طریق درگاه "سداد" اقدام نمایند.
زمان فعال سازى این بخشنامه ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 97/10/24هایما S5 پیشرانه‌ ی 1/5 لیتری توربوشارژ با قدرت 161 اسب بخار و گشتاور 223 نیوتن‌ متر دارد که بنا به ادعای ایران‌ خودرو، نهایت قدرت از دور موتور 6000 دور بر دقیقه و بیشترین گشتاور از دور موتور 1800 تا 4000 دور بر دقیقه حاصل خواهد شد.
طراحی داخلی این کراس اوور چینی، بسیار مدرن و عامه‌ پسند است. طراحی جذاب داشبورد، ظاهر چشم ‌نوازی را به کابین خودرو بخشیده و با این که متریال مورد استفاده در داخل کابین از جنس پلاستیک ارزان است اما به شکل نرمی قالب ‌گیری شده است. پوشش چرمی با دورنگ مشکی و نارنجی بر روی صندلی ‌‌ها کشیده شده و جزئیات آلومینیومی نیز در گوشه و کنار کابین دیده می ‌شود.
فروش فوری دیگر محصولات در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • saeidam
    saeidam | ۲۷ دی ۱۳۹۷

    بنز میخری همون ساعت میاد دم در خودنت.اونم با کلی احترام از طرف شرکتشون.اونم بنز.با اینهمه آپشن و مخلفات و ....
    تو ایران پراید و پژوی 40 سال پیشو میخوای بخری باید پول بدی و 1 سال صبر کنی.
    حمایت از تولید داخل....ولی ازشون میپرسی اگه تولید داخلیه چرا 2-3 برابر شده میگن موادش ازونور میاد.اسما فقط حمایت هست.حماقته بیشتر.

  • robatim2
    robatim2 | ۲۴ دی ۱۳۹۷

    بیشرفها باید اول مهر ماشینو تحویل میگرفتم هنوز دعوتنامه هم نیومده هیچکس هم جواب نمیده ..حتی شکایت به وزارت فاسد صنعت و معدن هم جواب نداد من فقط ارزویم نابودی کل مجموعه ایران خودرو هست ..

  • robatim2
    robatim2 | ۲۴ دی ۱۳۹۷

    اینها فکرشان فاسد است درست به شو نیستند اگه درست میشدند و قابلیت اصلاح داشتند 40 سال وقت کمی نبود -فقط باید نابود بشن ...خودروی سه نرخی -دلار سه نرخی -بد بختی همگانی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی