ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد مینی جدید همراه با یک آیپد اقتصادی احتمالا در نیمه‌ی اول ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند

بنابر گزارشات جدید DigiTimes، نیمه‌ی اول سال میلادی ۲۰۱۹ باید منتظر معرفی دو آیپد جدید از اپل باشیم. یک هولدینگ تایوانی ادعا کرد اطلاعات موثقی دارد که آیپد مینی 2019 و یک آیپد اقتصادی دیگر ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

بنابر گزارشات جدید DigiTimes، نیمه‌ی اول سال میلادی ۲۰۱۹ باید منتظر معرفی دو آیپد جدید از اپل باشیم. یک هولدینگ تایوانی ادعا کرد اطلاعات موثقی دارد که آیپد مینی 2019 و یک آیپد اقتصادی دیگر نیمه‌ی اول سال جاری میلادی عرضه خواهند شد.

بنابر گزارشات منتشر شده شرکت آمریکایی قصد دارد دو تبلت اقتصادی خود را عرضه کند که یکی از آن‌ها شامل نسل پنجم آیپد مینی‌ها و دیگری یک نسخه‌ی اقتصادی از آیپد خواهد بود.

به طور مشخص این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا باید منتظر عرضه‌ی آیپد مینی 5 در کنار هفتمین نسخه از آیپد‌ها -یا همان آیپد 7- باشیم. چهار سال است که خبری از  نسخه‌ی هفتم آیپد‌های شرکت کوپرتینویی نیست اما شاهد نسخه‌ی جدیدی از آیپد مینی در سال گذشته بودیم.

در حال حاضر قیمت تمام شده برای خرید یک آیپد مینی 4 با نمایشگر ۷.۹ اینچی بیشتر از تهیه‌ی آیپد ۹.۷ اینچی با پشتیبانی از قلم اپل به شمار می‌رود. موضوعی که بدون شک اپل را مجاب می‌کند که به زودی یک آیپد مینی جدید را به تولید برساند.

در همین حین به نظر می‌رسد که احتمالا آیپد ۹.۷ اینچی اپل با کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش دارای به ۱۰ اینچ برسد. لازم به ذکر است که اطلاعات بیشتری از این منابع به بیرون درز نکرده و شرکت آمریکایی به صورت رسمی عرضه‌ی آیپد‌های جدید در نیمه‌ی اول سال میلادی جدید را تایید یا رد نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی