ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فرار از کوهستان برفی در تریلر جدید Days Gone [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از انحصاری مورد انتظار پلی استیشن 4 یعنی بازی Days Gone منتشر شده که به شرح دنیای این عنوان می‌پردازد. در این تریلر، شاهد به تصویر کشیده شدن بخشی از منطقه جنگلی بازی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۸

تریلر جدیدی از انحصاری مورد انتظار پلی استیشن 4 یعنی بازی Days Gone منتشر شده که به شرح دنیای این عنوان می‌پردازد.

در این تریلر، شاهد به تصویر کشیده شدن بخشی از منطقه جنگلی بازی هستیم که اغلب کوهستان‌های آن از برف پوشیده شده است. البته طبق گفته سازندگان بازی، این محیط بر خلاف زیبایی‌های بصری خود، چندان مکان امنی نیست و طی مدت زمان حضور خود در این منطقه باید توقع رخ دادن هر اتفاق بدی را داشته باشید.

همان‌طور که از این ویدیو مشخص است، تنها مشکل شما در این بازی زامبی‌های پر تعداد نخواهند بود. برای مثال در همین منطقه کوهستانی، حوادثی طبیعی مانند فوران مواد مذاب از کوه‌ها نیز می‌تواند برای شما دردسرساز شود و در این میان باید حواستان به سایر انسان‌هایی که در پی منابع شما هستند هم باشد.

باید برای جابجا شدن در این محیط با استفاده از وسیله نقلیه شخصیت اصلی بازی که موتور سیکلت است برنامه ریزی داشته باشید زیرا اتفاقاتی مانند بارش برف، حمله حیوانات و البته زامبی‌های بازی که با نام فریکرها شناخته می شوند هم می‌تواند کار شما را به شدت مشکل کند. در این میان، بارش باران هم روی گل شدن جاده‌ها تاثیرگذار خواهد بود و در نتیجه کنترل موتورسیکلت برای شما سخت‌تر از گذشته خواهد شد.

هر نقطه از این منطقه متروکه پر شده از زامبی‌ها و تله‌هایی که می‌توانند جان شما را بگیرند. در این میان بعضی از فریکرها سخت جان‌تر بوده و در مبارزه با آن‌ها باید تلاش بیشتری انجام دهید.

بازی Days Gone در تاریخ ۶ اردیبهشت به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. پیش از این شایعاتی مبنی بر تاخیر دوباره این بازی در فضای مجازی شنیده می شد که ظاهرا هیچ کدام آن واقعیت ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی