ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ford-and-vw-logos
خودرو

اتحاد غول ها؛ فولکس واگن و فورد اتحاد خود را رسما در نمایشگاه دیترویت تایید کردند

فورد و فولکس واگن اولین بار در نمایشگاه دیترویت اعلام کردند که یک همکاری تجاری مستقیم با یکدیگر را آغاز خواهند کرد. این همکاری در ابتدا مربوط به 2 مدل خودروی تجاری خواهد بود و ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

فورد و فولکس واگن اولین بار در نمایشگاه دیترویت اعلام کردند که یک همکاری تجاری مستقیم با یکدیگر را آغاز خواهند کرد. این همکاری در ابتدا مربوط به 2 مدل خودروی تجاری خواهد بود و احتملا در ادامه با استفاده از پلت فرم خودروی های الکتریکی و خودروهای خودران نیز افزوده خواهد شد.

این دو خودروساز قرار است یک ون و یک پیکاپ سایز متوسط را با یکدیگر برای بازارهای جهانی توسعه بدهند. اولین محصول این همکاری در سال 2022 رونمایی خواهد شد. فولکس واگن قرار است بر پایه پلت فرم ون ترنسیت کار کند و در ادامه نسل جدید فورد رنجر و فولکس واگن آماروک از یک پلت فرم مشترک سود ببرند.

رئیس شرکت فورد جیم هکت در مورد این اتحاد می گوید:"این همکاری مشترک به ایجاد ارزش و پاسخگویی به نیاز مشتریان و جامعه بدل خواهد شد و به ما این امکان را می دهد تا در شکل گیری نسل جدید وسایل نقلیه نقش مشترک بازی کنیم."

رئیس شرکت فولکس واگن هربرت دایس اضافه می کند:" این همکاری سنگ بنای ما برای بهبود رقابت در بازار خودرو خواهد بود." اولین بار در ماه جون بود که خبرهایی از یک همکاری مشترک بین فورد و فولکس واگن منتشر شد.

همچنین فورد و فولکس واگن باید خود را برای عرضه خودروهای الکتریکی در بازار اروپا آماده کنند. زیرا قوانین اتحادیه اروپا برای خودروهای مبتنی بر فسیل سوختی روز به روز سخت تر می شود. به همین دلیل فولکس واگن اعلام کرده است که تا سال 2025 میلادی بین 2 تا 3 میلیون خودروی الکتریکی به فروش خواهد رساند.

فورد، فولکس واگن، بی ام و و دایملر به عنوان صاحبان اصلی شرکت Lonity Scheme که قرار است شبکه شارژ سریع را در سرتاسر اروپا ایجاد کند.

این اولین همکاری از این دست به شمار نمی رود. سال گذشته هوندا بیش از 2.75 میلیارد دلار در بخش توسعه رانندگی خودکار شرکت جنرال موتورز آمریکا سرمایه گذاری کرده است. این دو شرکت به دنبال این هستند تا غول های فن آوری یعنی اپل و گوگل را با تاکسی های جدید کاملا خودران به چالش بکشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی