ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر ویو 20 معرفی شد؛ پرچمداری با دوربین 48 مگاپیکسلی

پرچمدار آنر ویو 20 با نمایشگر تمام صفحه حفره دار، دوربین 48 مگاپیکسلی و طراحی خاص قاب پشتی در پاریس معرفی شد. ویو 20 را باید نسخه بین المللی وی 20 به حساب آورد. آنر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۱:۵۱

پرچمدار آنر ویو 20 با نمایشگر تمام صفحه حفره دار، دوربین 48 مگاپیکسلی و طراحی خاص قاب پشتی در پاریس معرفی شد.

ویو 20 را باید نسخه بین المللی وی 20 به حساب آورد. آنر ویو 20 به نمایشگری 6.4 اینچی از نوع LCD، با رزولوشن 1080pو نسبت 19.25 به 9 مجهز شده. به لطف حاشیه های باریک، این گوشی نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالای 85.7 درصدی دارد.

آنر برای گوشی جدید خود چیپست 7 نانومتری کایرین 980 با پردازشگر عصبی دوگانه و پردازشگر تصویر دوگانه، به همراه 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت داخلی را در نظر گرفته. طراحی به گونه ای است که در قاب پشتی گوشی در نورهای مختلف شاهد شکل یک حرف V چشم نواز هستیم.

برای اینکه از تمامی قدرت کایرین 980 استفاده شود، از یک سیستم خنک کننده مایع S شکل استفاده شده که بخش هایی از جمله دوربین تا چیپست را خنک می کند. بنا بر ادعای آنر، گوشی جدید نسخه 60 فریم بازی فورتنایت را به طور متوسط با نرخ 59.13 فریم در هر ثانیه اجرا می کند و تنها 0.2 درصد از بازی را با فریم های پایین به نمایش می گذارد.

آنر ویو 20

حفره بالای نمایشگر میزبان دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی است. در پشت گوشی شاهد دوربین اصلی با حسگر 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی با دیافراگم f1.8 هستیم که به پیکسل های 0.8 میکرون مجهز شده است. با قابلیت سوپر پیکسل، این حسگر می تواند با ادغام تصاویر 4 حسگر، یک تصویر روشن تر در نور کم را ثبت کند رزولوشن پیش فرض دوربین روی 12 مگاپیکسل تنظیم شده با این حال پردازشگر تصویر امکان ثبت عکس هایی با رزولوشن 48 مگاپیکسلی در نور کافی را فراهم می کند.

قابلیت های دیگر دوربین «لرزشگیر تصویر مصنوعی» است که در کنار قابلیت سوپر پیکسل، ثبت تصاویر روشن در نور شب را ممکن می کند. در کنار دوربین اصلی حسگر 3 بعدی TOF یا دوربین مدت پرواز جای گرفته که برای شناسایی بهتر محیط اطراف کاربرد دارد و می تواند در واقعیت افزوده مفید باشد. دوربین های مدت پرواز، تشخیص فاصله اشیاء بر اساس سرعت نور را فراهم می کند.

آنر ویو 20
آنر وی 20 که نسخه عرضه شده در چین ویو 20 به حساب می آید.

دوربین سه بعدی آنر ویو 20 به ردیابی اسکلت انسان مجهز شده. بر اساس گفته آنر این ویژگی موجب می شود که اندازه اشیاء در ویدیو ها به شکل واقعی نشان داده شود. به عنوان مثال قد افراد در مقایسه با اشیاء اطراف آنها به دقت و مشابه با واقعیت ثبت می شود.

حسگر سه بعدی همچنین می تواند حرکات کاربر را در بازی ها تشخیص دهد. در نمایشی که از این قابلیت نشان داده شد، حرکات مشابه با اسکی یک کاربر، در بازی به دقت شبیه سازی می شد. با استفاده از همین حسگر استیکرهای مبتنی بر هوش مصنوعی یا AI Sticker امکان ایجاد استیکرهای سه بعدی را فراهم می کند.

آنر ویو 20

در زیر نمایشگر گوشی یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی جای گرفته که با شارژر 5 ولت 4.5 آمپری آنر در 30 دقیقه تا 55 درصد شارژ می شود و زمان شارژ کامل هم یک ساعت و نیم طول می کشد. خوشبختانه درگاه 3.5 میلیمتری هدفون هم در آنر ویو 20 به چشم می خورد. حسگر اثر انگشت البته مشابه با بسیاری از گوشی های رقیب در زیر نمایشگر قرار نگرفته و در وسط قاب پشتی شاهد آن هستیم. دیگر قابلیت آنر ویو 20 پردزاش گرافیکی قدرتمند تر به لطف GPU Turbo 2.0 است.

آنر ویو 20 در رنگ های مشکی، آبی و قرمز از سوم بهمن روانه بازار می شود. رابط کاربری مجییک UI نسخه 3 در کنار اندروید 9 است.

آنر ویو 20

قیمت نسخه های مختلف به این ترتیب هستند:

  • نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 569 یورو
  • نسخه ویژه ماسکینو با طراحی کمی متفاوت، با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 649 یورو

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک دیجیاتو به گوشی پرچمدار آنر V20؛ به حفره سلام کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MATELF
    MATELF | ۲ بهمن ۱۳۹۷

    چقد خوشگله.... کاش برای ما ایرانیا ارزو نبود داشتنش

مطالب پیشنهادی