ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی گوشی تاشو خود را به نمایش گذاشت [تماشا کنید]

چند وقتی است که تمامی تولید کنندگان معروف تلفن‌های هوشمند سراغ موبایل‌های تاشو رفته‌اند و قصد دارند هر چه سریعتر با عرضه چنین گجت‌هایی، توجه کاربران را به خود جلب کنند. [digivideo] [/digivideo] چند وقت ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

چند وقتی است که تمامی تولید کنندگان معروف تلفن‌های هوشمند سراغ موبایل‌های تاشو رفته‌اند و قصد دارند هر چه سریعتر با عرضه چنین گجت‌هایی، توجه کاربران را به خود جلب کنند.

چند وقت پیش «ایوان بلس» که یکی از افشاگران معروف به شمار می‌رود، ویدیویی منتسب به گوشی تاشو شیائومی منتشر نمود که سه وجه متخلف داشت. کاربر می‌توانست دو وجه کناری نمایشگر بزرگ را تا کرده و گجت تاشو را به موبایلی با ابعاد معمولی تبدیل کند.

پیشتر تنها شایعاتی منتشر شده بود که نشان می‌داد که شیائومی در حال ساخت گوشی‌های تاشو است و در نظر دارد تا آن‌ها را در سال ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار کند.

حال ویدیویی منتشر شده که «بین لین» بنیانگذار و مدیر شیائومی را در حال کار با این گوشی تاشو به نمایش می‌گذارد. نمونه‌ی آزمایشی به نمایش گذاشته شده در این ویدیو، مکانیزمی شبیه به قبل دارد و کاربر می‌تواند صفحه نمایش بزرگ آن را از دو سمت مختلف تا کند. بدین ترتیب موبایل تاشو به ابعاد تلفن‌های هوشمند کنونی درمی‌آید و کاربر می‌تواند به راحتی آن را در جیب خود بگذارد.

چنین ایده‌ای حتی در حد طرف مفهومی هم به شدت جاه طلبانه به نظر می‌رسد چرا پیاده سازی آن برای تولید انبوه سخت خواهد بود و ممکن است نگرانی‌های زیادی پیرامون دوام این تلفن‌های هوشمند مطرح شود.

با این وجود مسئولین شیائومی مدعی شده‌اند که تا به حال مشکلات تکنیکی زیادی را حل کرده‌اند و از عملکرد مطلوب این موبایل‌ها اطمینان کامل دارند. به گفته‌ی این مسئولین تکنولوژی‌های فراوانی برای تا کردن صفحه نمایش، بهترین کاور تاشو و توسعه‌ی سیستم عامل یا رابط کاربری MIUI مناسب برای این گوشی‌ها آزمایش شده است.

شیائومی قصد دارد هر چه سریعتر این نمونه‌ی آزمایشی را به تولید انبوه برساند اما هنوز هیچ نام و حتی کد رمزی برای این موبایل فاش نشده اما کارشاسان باور دارند چنین موبایلی Xiaomi Dual Flex یا Mi Mix Flex لقب گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محسن
    محسن | ۳ بهمن ۱۳۹۷

    فوق العاده بود

مطالب پیشنهادی