ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لانچ تریلر اپیزود 2 بازی Life is Strange 2 منتشر شد؛ فرار از رویای آمریکایی [تماشا کنید]

به مناسبت عرضه اپیزود 2 بازی Life is Strange 2 تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شده است. قسمت ابتدایی Life is Strange 2 که محوریت داستانی آن روی موضوعاتی مانند وضعیت فعلی آمریکا و نژادپرستی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

به مناسبت عرضه اپیزود 2 بازی Life is Strange 2 تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شده است.

قسمت ابتدایی Life is Strange 2 که محوریت داستانی آن روی موضوعاتی مانند وضعیت فعلی آمریکا و نژادپرستی در این کشور بود توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد و جدا از جلب نظر طرفداران این سری، مورد توجه منتقدان و مراسم‌های شناخته شده هم قرار بگیرد.

داستان بازی در مورد دو برادر مهاجر است که به دلیل رخ دادن اتفاقاتی مجبور به آغاز سفری طولانی می‌شوند. مانند قسمت ابتدایی، در Life is Strange 2 هم با اتفاقات ماورالطبیعه طرف خواهیم بود که بخش زیادی از داستان حول محور آن‌ها خواهد گذاشت.

یکی دیگر از نکات جالب در رابطه با این تریلر،‌ به حضور شخصیت اصلی The Awesome Adventures of Captain Spirit در قسمت دوم برمی‌گردد. این بازی پیش از به صورت رایگان برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه شد و باید منتظر گره خوردن سرنوشت قهرمان‌ این بازی با شخصیت‌های اصلی Life is Strange 2 باشیم.

یکی از قدرت های خاصی که در کاپیتان اسپیرت (البته با دیدی طنز و کودکانه) با آن روبرو بودیم به امکان پرتاب اشیا توسط شخصیت اصلی بازی بر می‌گشت حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که قدرت عجیب برادر کوچک‌تر یعنی شان چگونه به این قضیه مرتبط خواهد شد.

اپیزود 2 بازی Life is Strange 2 از همین امروز برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که انتخاب‌های شما طی هر اپیزود روی حوادث اپیزود بعدی تاثیر خواهند گذاشت بنابراین بهتر است قبل از آغاز بخش دوم، نگاهی به اپیزود ۱ این عنوان داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۴ بهمن ۱۳۹۷

    خودشون هم خسته شدن از این وضعیت

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۴ بهمن ۱۳۹۷

    ای جان. کاش زود تر بیاد برا پی سی

مطالب پیشنهادی